خبرهای داغ:

آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات در سراسر استان سمنان

جلسه هماهنگی آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه در قالب ویدئو کنفرانس با استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۰۷۵۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه، آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات در سراسر استان با حضور مدیران ادارات اجرایی و امام جمعه شهرستان بصورت ویدئو کنفرانس با استان با سخنرانی آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در محل سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد رسول اکرم (ص)، امام صادق(ع) و هفته بسیج دانش آموزی و استکبار ستیزی اظهار داشت: همه ملت ایران موظف به اجرای سخنان مقام معظم رهبری(مدظله) هستند. شنیدن به تنهایی کافی نبوده بلکه همه باید سخنان ایشان را جامه عمل بپوشانیم و به ندای رهبری لبیک بگوییم.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه همه شهرستان ها توجه داشته باشند، کسی که دیگری را به کار خیر دعوت می کند و آن فرد به انجام آن کار اقدام می کند؛ همچون آن است که خود آن کار را انجام داده است. کار ما همین دعوت به کار خیر است، ما مردم را به سوی کار خیر و شرکت در این اقدام خداپسندانه دعوت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: امیدواریم در مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نسبت به مراحل گذشته، میزان کمک ها و مشارکت بیش تری را داشته باشیم.

شاهچراغی با اشاره به اینکه استان سمنان یک استان صنعتی است؛ گفت: ما در سطح استان و شهرستان های آن کارخانجات زیادی داریم، به سراغ این کارخانجات بروید. ما مدیران خوبی در این کارخانه ها داریم از آن ها بخواهید در این طرح مشارکت بیش تری داشته و کمک های خیّرانه خود را به نیازمندان و آسیب دیدگان همچون گذشته مبذول دارند.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار