بازدید فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از روند ساخت بیمارستان دکتر شهید قاضی

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از روند ساخت بیمارستان دکتر شهید قاضی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۹۰۵۹۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از روند ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی دکتر شهید قاضی سنندج بازدید کرد.

وی در این بازدید در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و اظهار نمود: ساخت این بیمارستان پیشرفت‌های خوبی داشته است و امیدوارم در آینده شاهد رشد و ارتقای آن برای بهره برداری باشیم.

سردار حسینی به نقش موثر این بیمارستان در ارائه خدمات مناسب درمانی به مردم اشاره کرد و گفت: بهره برداری از یک بیمارستان مجهز کمک می‌کند تا مردم با آرامش بیشتر و بهتر خدمات درمانی را دریافت کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: در شرایط کنونی و در هنگام بیماری مردم صرفا باید دغدغه درمان را داشته باشند و نگران کمبود امکانات و تجهیزات لازم درمانی نباشند چرا که برخورداری از امکانات رفاهی مهم‌ترین مؤلفه جامعه‌ی آرام است.

سردار حسینی افزود: همه دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های انقلابی باید در کنار هم برای پیشرفت و آبادانی کردستان گام بردارند.

گفتنی است که بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهید قاضی سنندج با زیربنای ۱۴ هزار متر مربع در بخش‌های آی سی یو، جراحی مردان و زنان، بستری وی آی پی، اورژانس و بخش زایمان و آزمایشگاه با تامین اعتبارات لازم به بهره برداری خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار