خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

همه اقشار کمک کنند بحران کرونا را کنترل کنیم

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه در وضعیت بحرانی از لحاظ بیماری کرونا قرار داریم، گفت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده از همه اقشار مختلف درخواست داریم تا کمک کنند بتوانیم بحران کرونا را کنترل کنیم.
کد خبر: ۹۲۹۰۳۵۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

همه اقشار کمک کنند بحران کرونا را کنترل کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه پیش‌بینی از اتمام بیماری کرونا وجود ندارد بنابراین کسب و کارها باید بر اساس روال جدید و تقسیم کار کمیته‌ها برای مقابله با این ویروس با حفظ آیین‌نامه‌های بهداشتی انجام شود.

وی افزود: با تشکیل ۶ کمیته در سطح شهر نهاوند این تصمیم‌گیری‌ها با هماهنگی اداره صمت، اتاق اصناف و تشکل‌های صنفی و اتحادیه‌ها نظرخواهی و اجرایی می‌شود.

فرماندار نهاوند ابراز داشت: همه این تصمیم‌ها به نحوی است که در زمان بحران شیوع ویروس کرونا با مشکل بیشتر مواجه نشویم و امکان مدیریت وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در وضعیت بحرانی از لحاظ بیماری کرونا قرار داریم، گفت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده از همه اقشار مختلف درخواست داریم تا کمک کنند بتوانیم بحران کرونا را کنترل کنیم، متاسفانه شیوه زندگی‌ها هنوز همچنان طبق گذشته است و باید این شیوه زندگی تغییر کند چون بخش زیادی از بیماری‌های اخیر به واسطه رفت و آمدهای خانوادگی و دورهمی‌ها بوده است.

ناصری تاکید کرد: بارها از مردم در خواست شده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم دسته جمعی(عروسی و عزا)، ضمن مراقبت از خود و خانواده، از کادر بهداشت و درمان هم حمایت کنند چراکه کادر درمان دچار فرسایش شده است، برای جلوگیری از افزایش میزان تلفات، از منازل خود خارج نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار