داعش حربه دشمن برای بدنام کردن اسلام بود/ اوج دشمنی امریکایی‌ها شهادت حاج‌قاسم سلیمانی بود

فرمانده سپاه کردستان گفت: داعش حربه دشمن برای بدنام کردن اسلام بود و اوج دشمنی امریکایی‌ها در شهادت حاج‌قاسم سلیمانی یکی از برجسته‌ترین و نامی‌ترین فرماندهان ایران نمایان شد.
کد خبر: ۹۲۹۰۱۰۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در همایش روحانیون سنی و شیعه کردستان که با موضوع مقابله با جریانات انحرافی و به مناسبت هفته وحدت به صورت ویدیوکنفرانس در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، با تبریک میلاد با برکت پیامبر رحمت، اظهار داشت: در این ایام حساس که ویروس کرونا ملت ایران و جهان را درگیر کرده است، باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد که همراهی مردم کردستان در این زمینه شایان تقدیر است.

سردار حسینی عنوان کرد: داعش یکی از عوامل دشمن برای بدنام کردن اسلام بود هر چند شاهدیم که غربی‌ها به اسلام و مقدسات ما اهانت می‌کنند، اما با بیداری ملت‌های مسلمان روبرو هستند، اما برخی سران کشور‌های اسلامی سر در لاک خود فرو برده و سکوت می‌کنند در حالیکه علمای ایران در موضع‌گیری و محکومیت این اقدامات دشمن همراه هستند.

وی با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) و حمایت رئیس جمهوری آن کشور از آن نشری، نشانه دشمنی غرب و لیبرال با اسلام است.

به گفته سردار حسینی، در راس حرکت محکومیت و مقابله با دشمنان اسلام رهبر معظم انقلاب قرار دارند و ما شاهدیم که موضع‌گیری علما ومردم نیز در محکومیت چنین اقداماتی حضور دارند.

وی با اشاره به  وجود داشتن  مشکلات به داشتن  توانمندی‌هایی این انقلاب اشاره کرد و افزود:در ۴۰ سال گذشته در جنگ‌های نابرابرانه در برابر امریکا  با وجود تمام استقلالمان پیروز میدان بودیم.

فرمانده سپاه کردستان عنوان کرد: تاکنون ما شاهد حرکت‌های نابخردانه آمریکایی‌ها در برخورد با ایران هستیم و اکنون در آستانه انتخابات تلاش می‌کنند از برخورد با ایران و یا آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

سردار حسینی گفت: اوج دشمنی امریکایی‌ها در شهادت حاج‌قاسم سلیمانی یکی از برجسته‌ترین و نامی‌ترین فرماندهان ایران نمایان شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان داشت: دشمنان برای ایجاد تفرقه‌افکنی و نفوذ، گسترش طرفداران غرب، ترویج مطالبات قومی و مذهبی و جذب جوانان، استفاده از گروه‌های تندرو و تکفیری‌ها، تشویق برای ارتباط با خارج بسترسازی برای ترویج مطالبات غیرشرعی و غیرقانونی، کم‌جلوه‌دادن خدمات نظام و زیرسوال بردن اقدامات برجسته کشور و ناکارآمدی نظام تلاش می‌کند، اما با شکست مواجه می‌شوند چرا که با سد مردمی و با هدایت و رهبری حضرت آقا در این موضوعات پیروز بوده‌ایم.

سردار حسینی در پایان گفت: با برگزاری این همایش نشان داده‌ایم که لحظه‌ای در دفاع از اسلام و انقلاب، مقابله با امریکا، حفاظت و حراست از دستاورد‌های انقلاب و پاسداشت خون شهدا و کمک به مردم در این شرایط کوتاهی نخواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار