خبرهای داغ:
به مناسبت يوم الله 13 آبان؛

امروز آمريکا رو به افول است

مسئول سياسي تيپ 12 قائم قائم (عج) با اشاره به افزايش ظلم و نژاد پرستي در آمريکا گفت: امروز آمريکا رو به افول است.
کد خبر: ۹۲۸۹۹۹۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

سرگرد سيد محمد حسن موسويان مسئول سياسي تيپ 12 قائم قائم (عج) در گفت و گو با خبرگزاري بسيج با اشاره به ايام الله 13 آبان گفت: وظيه ي ما اين است که همچون آيات قرآن که هميشه سرنوشت ظالمين را تذکر مي دهد ما هم به تبع قرآن و سنت اهل بيت (ع) هر سال اين روز را گرامي بداريم و از شهداي استکبار ستيزي ياد کنيم.

وي با اشاره به رو به افول قرار گرفتن آمريکا افزود:  امروز صحنه آمريکا درس بزرگي است که در آن نژاد پرستي و ظلم و ... بيداد مي کند و بنا به نظر کارشناسان اين کشور آمريکا با سرعت به سمت افول و نابودي پيش مي رود .

سرگرد سيد محمد حسن موسويان با اشاره به افزايش نژاد پرستي در آمريکا ادامه داد: امروز آمريکا دچار بحران گرسنگي بوده و حدود 41 ميليون گرسنه در ايالت هاي ثروتمند آمريکا مشاهده مي شود و بحران هويت و نامشروع بودن تولد فرزندان به اوج خودش رسيده و حدود 40 درصد تولد ها خارج از خانواده است .

مسئول سياسي تيپ 12 قائم (عج) افزود: وجود حدود 2 ميليون و 300 هزار زنداني در آمريکا، مصرف بالاي مواد مخدر و کوکائين در آمريکا، حدود 31 درصد تيراندازي هاي جمعي در آمريکا نشان از قرارگرفتن آمريکا در بحران هاي گوناگون دارد .

وي با اشاره به عدم انعکاس اخبار مربوط به افزايش استفاده از مواد مخدر در آمريکا گفت: تامين مواد مخدر توسط صهيونيسم دليل اصلي عدم انعکاس اين اخبار است.

موسويان با اشاره به دست ساز بودن ويروس کرونا اظهار داشت: امروز اخبار کشته شدگان ويروس کرونا به شدت منعکس مي شود زيرا کرونا منبع درآمد شرکت هاي امريکايي است و اين نمايانگر چهره ي واقعي و پليد اين کشور در دنياست .

مسئول سياسي تيپ 12 قائم قائم (عج) با اشاره به مناظره هاي رياست جمهوري در آمريکا گفت: اين مناظره هاي خنده دار نشان از روح واقعي آمريکا دارد که سراسر آن فحش و توهين است.

وي ادامه داد: آمريکايي که سالها بعد از افول قدرت نظامي  به دنبال قدرت نرم بوده امروز با اعتراضات گسترده در آمريکا مواجه است  و سنت الهي بر اين است که قومي که ظلم مي کند از بين مي رود.

موسويان با اشاره به انتخابات رياست جمهوري در امريکا در روز هاي آينده تصريح کرد: هيچ تفاوتي در نگاه دولت هاي آمريکا به ايران وجود ندارد و نبايد کسي دل به رئيس جمهور جديد آمريکا ببندد.

مسئول سياسي تيپ 12 قائم قائم (عج) با اشاره به بدعهدي آمريکا در عمل به تعهدات خود در برجام ادامه داد: آمريکا به هيچ کدام از تعهدات خود در برجام عمل نکرده زيرا هدف آنها کشيدن تحريم ها به سمت تحريم هاي موشکي و حقوق بشر است .

وي اظهار داشت: بررسي نقشه دموکرات ها نشان مي دهد که آن ها به دنبال اضافه کردن بند تکميلي به برجام هستند که سياست هاي موشکي و منطقه اي ايران را در بر گيرد.

سرگرد موسويان بيان داشت: راهبرد بلند مدت آمريکا دست نيافتن ايران به سلاح هاي پيشرفته و حرکت به سمت تنش زدايي در منطقه با محوريت مذاکره با اسرائيل و عربستان و مذاکره هسته اي است .

مسئول سياسي تيپ 12 قائم قائم (عج)  افزود: 4 سناريو براي ايران در نظر گرفته شده است : 1- ورود متقابل و چند جانبه به برجام 2- اقدامات اعتماد ساز براي تعليق برخي از تحريم ها براي بازگشت ايران به برجام 3- بازگشت به برجام همراه با تسهيل تحريم ها و دائمي شدن محدوديت هاي اتمي 4- دنبال کردن توافقي بزرگتر که شامل حقوق بشر و رفتار منطقه اي ايران باشد .  

وي ادامه داد: امروز جوانان ما در شرايط تحريم به مرز توليد 1 ميليون بشکه نفت در روز رسيده اند و عملا تحريم ها شکسته شده و چيزي که از دست آنها بر نمي آيد را مي خواهند در آينده بايدن به ايران بفروشند .

وي در پايان خاطرنشان کرد : دموکرات و جمهوري خواه هيچ فرقي با هم نمي کنند و اگر حتي دولت آمريکا لا اله الي الله نيز بگويد فرقي نمي کند و امسال بايد قدرتمندتر از گذشته مرگ بر آمريکا و صهيونيسم بگوييم و با صلابت باشيم تا با تشکيل دولتي کارآمد به دنيا نشان دهيم در مقابل هيچ تحريم و گردن کشي سر فرود نمي آوريم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار