خبرهای داغ:
از سوی بسیج فرهنگیان،بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش قزوین صورت گرفت:

محکومیت اقدام موهون رییس جمهور فرانسه در توهین به پیامبر رحمت و مهربانی

اداره کل آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان قزوین در بیانیه مشترکی اقدام رییس جمهور فرانسه در توهین به پیامبر رحمت و مهربانی را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۶۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اداره کل آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان قزوین در بیانیه مشترکی اقدام رییس جمهور فرانسه در توهین به پیامبر رحمت و مهربانی را محکوم کردند که متن آن به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
«مَا كَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِنْ رِجَالِكُمْ وَلَٰكِنْ رَسُولَ اللهِ وَخَاتَمَ النَّبِيِّينَ ۗ وَكَانَ اللَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمًا
[سوره اﻷحزاب 40]»
آنچه که تمام دنیا در طی چند روز اخیر مشاهده کرد جسارت و اهانت احمقانه‌ی دولت استکباری فرانسه در توهین وقیحانه به ساحت مقدس فخر عالم، پیامبر اعظم، حضرت محمد مصطفی 《صل الله علیه وآله و سلم》بود که ماهیت اهریمنی این دولت را به وضوح اثبات کرد.

آنچه که از این اهانت مشاهده میشد، این بود که دشمنان اسلام همیشه برای پوشاندن ضعف و حقارت خود در برابر پیام روشن و رهایی بخش پیامبران الهی از شیوه نخ نمای تمسخر استفاده می‌کنند و در تلاشند تا قدمت و ارزش دیرینه‌ی سیره‌ی خاتم النبیین را کمرنگ کنند اما این اقدامات به ظاهر روشن‌فکرانه که نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که دولتمردان فرانسوی تحت سیطره خود در آورده و برای آنان ارمغانی جز شبیه‌تر شدن به جوامع غیرانسانی نداشته است عطر و بویی از آزادی بیان ندارد!

اهانت دولت فرانسه و دولتمردان آن، به ساحت مقدس خاتم النبیین که به بهانه‌ی آزادی بیان مطرح شد خود ظلم بزرگی در قبال آزادی بیان بود، چرا که طبق اصل آزادی بیان، هیچگونه توهین و اهانتی به مقدسات بیش از یک میلیارد جمعیت مسلمان پذیرفته‌ی فطرت سلیم انسانی نیست.

این اهانت‌ها حاصل این است که دل کشوری مانند فرانسه به هیچ وجه بحال آزادی بیان نسوخته بلکه هدف از این عمل نابخردانه کندکردن روند گسترش مکتب اسلام و اسلام‌گرایی مردم جهان بویژه مردم کشور فرانسه است و این گسترش اسلام است که دولتمردان فرانسه را نگران کرده و ایشان را به دوره‌ی استعماگرانه‌ی خود بازگردانده است.

امروزه فرانسه در تلاش است تا با مکر خود مسیر گسترش اسلام را مسدود کند اما این کشور عنایت خداوند به مسلمان را نادیده شمرده و از عمق نفوذ اسلام در قلب مسلمین نا آگاه است.
" و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین..."
امروز ما به عنوان بسیجیان راه ولایت به همراه موحدان و آحاد مسلمانان جهان اقدام شنیع سران کشور فرانسه و علی الخصوص رئیس جمهور آن کشور را شدیدا محکوم کرده و اعلام می‌داریم که حمیت انسانی و غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان‌های باطل انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی‌ها را عادی‌سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن حق شود.
والعاقبة للمتقین...

سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین
سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین
اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار