سعید زعفری هشجین

پیام مشترک تبریک به مناسبت هفته وحدت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای مشترک هفته وحدت را به عموم مردم مسلمان تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۱۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

پیام مشترک تبریک به مناسبت هفته وحدت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای مشترک هفته وحدت را به عموم مردم مسلمان و ولایتمدار استان تبریک گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم
بشر امروز در زندگی مدرن مادی خویش، حلقه مفقوده‌ای به نام معنویت و آرامش دارد و برای یافتن آن مسیری امن‌تر از دامان انبیاء و صالحان و خصوصاً حضرت ختمی مرتبت، رحمه للعالمین، حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه و آله‌و سلم ندارد. پیامبری که جز محبت و اشاعه اخلاق و معرفت را سرلوحه دعوت خویش قرار نداد و خداوند تبارک و تعالی ایشان را اسوه و الگوی آدمی در تمام قرون و اعصار معرفی فرمود.


امروز در شرایطی که جهان از تنزل اخلاقی رنج می‌برد، عده‌ای نادان و فریب خورده در کشور‌های اروپایی تلاش دارند با توهین و بی ادبی نسبت به مقدسات دینی، اقدامات ضعیف خود را در زیر شعار فریبنده آزادی بیان بپوشانند و عجز خود را در مقابله با مشکلاتی که دامنگیرشان است، از نگاه افکار عمومی دور کنند.


بی تردید این انسان‌های ضعیف و نا آگاه، ذره‌ای با انوار هدایت بخش پیامبر گرانقدر اسلام (ص) آشنایی ندارند تا دریابند هر آنچه انسان مدرن محتاج آن است، در سایه عنایت آن انسان کامل و ائمه هدی علیهم السلام تحقق می‌یابد و این انوار قدسی پیامبر خاتم (ص) است که می‌تواند موجب گسترش اخلاق، وحدت و موّدت در دنیا شود و آدمی را از جهل و گمراهی دور کند و در عین حال همدلی و وحدت را برای همگان به ارمغان آورد.


اردبیل همواره در سایه زعامت مقام معظم رهبری مدظله العالی و تعامل سازنده علمای تشیّع و تسنن، توانسته نمادی از وحدت اسلامی و همزیستی همراه با صلح و صفا در ایران و جهان باشد.
اینجانبان میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد صلی‌الله‌علیه و آله‌و سلم و آغاز هفته وحدت را به تمامی مردم شریف اردبیل تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم وحدت، همدلی و برادری موجود در استان بیش از پیش بتواند حفظ و تقویت شود و زمینه رشد و پیشرفت این استان را فراهم آورد.


حجت الاسلام فیاضی - مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان اردبیل
حجت الاسلام سید سیاح- مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار