خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

توهین به اسلام نشانه دشمنی جریان کفر با جوامع اسلامی است

امام جمعه همدان با بیان اینکه توهین به اسلام نشانه دشمنی جریان کفر با جوامع اسلامی است، گفت: توهین به اسلام و ادیان الهی نشانه قلب مریض و فطرت علیل توهین کنندگان است.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۱۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

توهین به اسلام نشانه دشمنی جریان کفر با جوامع اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در خطبه مکتوب نمازجمعه این هفته اظهار داشت: هفته وحدت فرصتی برای انسجام جوامع اسلامی است تا حرکت بر محور مشترکات را تقویت کنند.

وی افزود: دنیای استکبار با برجسته کردن برخی تفاوت‌ها و تفسیرهای درون دینی، به دنبال ایجاد اختلاف و دست‌یابی به مطامع شیطانی خویش است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه توهین به اسلام نشانه دشمنی جریان کفر با جوامع اسلامی است، گفت: احیاء فطرت و نجات بشر از جهالت و ضلالت و سوق دادن جامعه به سمت نورانیت از ماموریت‌های الهی نبی معظم اسلام بوده و توهین به اسلام و ادیان الهی نشانه قلب مریض و فطرت علیل توهین کنندگان است.

وی یادآور شد: نامه رهبر انقلاب به جوانان فرانسه دعوت آنان به مطالعه فطرت و درک درست تناقض رفتاری مستکبرین است.

شعبانی تصریح کرد: در قاموس کفر صحبت علیه اسراییل جرم است اما توهین به ادیان الهی آزادی بیان تلقی می‌شود، و این تناقض بر تمام مواضع مستکبرین سایه افکنده است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه با مستکبرین را گرامی می‌داریم، افزود: از همه عزیزانی که در رحلت حضرت آیت الله فاضلیان ابراز همدردی کردند به خصوص رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار به ویژه آیت الله العظمی نوری همدانی تشکر می‌کنیم.

امام جمعه همدان در پایان عنوان کرد: سالروز رحلت مرحوم آیت الله موسوی همدانی را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال علو درجات ایشان را خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار