خبرهای داغ:

دیدار کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی بسطام با امام جمعه این شهر

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، فرمانده بسیج دانش آموزی ایثار، ریاست اداره آموزش و پرورش بسطام، فرمانده حوزه بسیج مساجد و کربلا با امام جمعه بسطام دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۸۹۲۸۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
دیدار کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی بسطام با امام جمعه این شهربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایثار، ریاست اداره آموزش و پرورش بسطام، فرمانده حوزه بسیج مساجد و کربلا و جمعی از بسیجیان و طلاب با امام جمعه بسطام دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست دیداری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام با تبریک ماه ربیع الاول و هفته بسیج دانش آموزی و وحدت به شرکت کنندگان در این دیدار خیرمقدم گفت.
سرهنگ پاسدار سیدمهدی شاکری فرمانده حوزه ایثار در این نشست به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی پرداخت و بر بصیرت افزایی در قشر دانش آموزان بویژه در فضای مجازی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی رضوی نسب امان جمعه بسطام در این دیدار با خیرمقدم و تبریک هفته وحدت و بسیج دانش آموزی بر توجه به قشر نوجوان و جوانان جامعه و مصون سازی در مقابل تهدیدات نرم دشمنان بویژه در فضای مجازی تاکید کرد و از تلاش های بسیج و سپاه و آموزش و پرورش در این راستا تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار