خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آبیک

روز ۱۳ آبان یوم الله جوانان انقلابی است

جانشین فرمانده سپاه آبیک بیان کرد: روز ۱۳ آبان یوم الله جوانان انقلابی است.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۰۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج رضا پاریاب جانشین فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک ضمن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی و هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی می باشد و حوادث تاریخ سازی در این روز در تاریخ انقلاب رقم خورده است.

 

وی افزود: تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۴۳ و اعتراض جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران به رژیم شاهنشاهی در ۱۳ آبان ۵۷ که موجب شهادت ۵۴ نفر و مجروح شدن صدها نفر گردید.

 

پاریاب با اشاره به حادثه تاریخی روز ۱۳ آبان تصریح کرد: روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفت در حالی که سفارت آمریکا مشغول از بین‌ بردن اسناد جاسوسی بود دانشجویان پیرو خط امام وارد شدند و دست پرورده جنایتکار آمریکا را در جامعه جهانی افشا کردند که حضرت امام خمینی از آن به انقلاب دوم یاد نمودند.

 

وی در خاتمه متذکر شد: این سه واقعه بزرگ در روز ۱۳ آبان اتفاق افتاده است که موجب شده این روز به عنوان ایام الله در کشور مطرح شود و لذا این روز بزرگ و تاریخی را گرامی داشته و از ۷ آبان لغایت ۱۳ آبان را که به هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است خدمت تمامی دانش آموزان فرهنگیان دانشجویان گرامی عرض تبریک داریم.

۶۰۰۱/پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار