خبرهای داغ:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان در محکومیت اهانت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اعظم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سپاه استان سمنان در پی اقدام وقیحانه رییس جمهور بی‌خرد فرانسه در انتشار کاریکاتور اهانت آمیز به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، بیانیه ای را صادر کردند
کد خبر: ۹۲۸۸۸۵۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سپاه استان سمنان در پی اقدام وقیحانه رییس جمهور بی‌خرد فرانسه در انتشار کاریکاتور اهانت آمیز به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کردند

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.
آن‌ها می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند، ولی خدا جز این نمی‌خواهد که نور خود را کامل کند هر چند کافران کراهت داشته باشند.
پس از اقدام موهن و مشمئزکننده نشریه سیاهی نگاشت شارلی ابدو که هدف اصلی آن اسلام ستیزی و اسلام هراسی بوده و کاملا منطبق با اهداف اربابان صیهونیستش میباشد، این بار تصویر این کاریکاتور به دستور مکرون رییس جمهور فرانسه از ساختمان‌های بلند آویزان شده و به نمایش در آمد.
این اقدام بی‌شرمانه بار دیگر قلب تمام آزادگان به خصوص مسلمانان حقیقی را به شدت آزرد و برهمگان اثبات نمود که غربی‌های کذاب حاضر هستند با استفاده از ادعای دروغین آزادی بیان به اعتقادات و تفکرات ۲۵ درصد جمعیت دنیا توهین کنند تا برای تفکر کج اندیشانه، پوچ و دارای ابتذال صهیونیسم و اربابان شان به زعم خود دمی تکان داده باشند.
همان‌هایی که دم از آزادی بیان میزنند و برخورد با این توهین‌ها را مغایر با ادعای دروغین خود میدانند، اگر در کشورشان علیه واقعه خیالی و جعلی هولوکاست حرفی به مخالفت بیان و اقدامی انجام شود سریعا با احکام سنگین فردی که حقیقت را درباره این واقعه دروغین روشن نموده محکوم مینمایند. آن‌هایی که دم از آزادی تفکر میزنند و در بیروت اشک تمساح میریزند حتی لحظه‌ای درباره کودکان یمنی و فلسطینی و مسلمانان کشمیر و نیجریه سخنی به میان نمی‌آورند! البته شاید پاسخ این حجم از تناقض و دروغگویی در نرخ تولد نامشروع کشور فرانسه خلاصه شده باشد چنان که رتبه اول جهان را از آن خود کرده است!
عادتشان شده که یک روز با ساخت فیلم ضد اسلامی، روز دیگر با انتشار مطالب ضد اسلامی، امروز با انتشار کاریکاتوری از پیامبر اکرم (ص) و روز دیگر با توهینی دیگر به اعتقادات مسلمانان، به جنگ رسانه‌ای با مسلمانان بیایند
ناگفته نماند که خودشان هم میدانند نتیجه این اعمال چیزی جز غرق شدن در منجلاب نفرت نصیب شان ننموده و مارا در اعتقاداتمان محکم‌تر می‌نماید و همانا که عاقبت بدی در انتظار دروغ گویان و توهین کنندگان میباشد!
قطعا مسلمانان جهان در قبال این توهین‌ها سکوت نخواهند نمود و همینطور از وزارت امور خارجه هم انتظار برخورد‌های قاطع‌تری در برابر هتک حرمت‌های این #پسرک_وقیح و خام میرود!
سلام و رحمت خدا بر پیام آور خاتم، نور آسمان و زمین، برترین خلق و هدایتگر بشر از تاریکی به سوی نور، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار