مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج خبر داد

اجرای بیش از ۱۵ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی قائم شهر

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قائم شهر از اجرای بیش از ۱۵ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی قائم شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۷۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر سرهنگ پاسدار حسین میرزائیان پیش از ظهرز امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج درقائم شهر، از اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه در سطح مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: شعار امسال  هفته بسیج دانش آموزی " دانش آموز انقلابی، مقاومت، استکبار ستیزی" است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قائم شهر با اشاره به روز ۱۳ آبان که روز استکبار ستیزی در تاریخ کشور ثبت شده است، افزود:‌فضا سازی و آذین بندی مدارس، برگزاری صبحگاه مشترک با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء و خانواده شهید دانش آموز، برگزاری مسابقه فرهنگی، مسابقه نقاشی، دیدار با امام جمعه شهرستان، امضای طومار مجازی باشعار، آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود، برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان با اجرای سرود و قرائت بیانیه و... را از اهم برنامه‌های اجرایی در این هفته می‌باشد.

میرزائیان در ادامه تاکید کرد:بصیرت یک نوجوان انقلابی ابرقدرت جهانی را به چالش می‌کشاند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قائم شهر در پایان سخنان خود تصریح کرد:‌دانش آموزان بسیجی با فرهنگ اصیل ناب اسلامی و تربیت شده مکتب عاشورا به فضل الهی زمینه ساز حکومت مهدوی خواهند بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار