با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صورت گرفت.

افتتاح پایگاه فرهنگی جوانان در پارک رضوان شهرستان قروه

امروز و با حضور سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان پایگاه فرهنگی جوانان در پارک رضوان قروه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۸۸۶۹۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان پایگاه فرهنگی بسیج در پارک رضوان شهرستان قروه به بهره برداری رسید.

در این مراسم سرهنگ محمدرضا مومنی با اشاره به اهمیت احداث این پایگاه فرهنگی اظهار داشت: ساختمان فرهنگی پارک رضوان شهرستان قروه با همت سردار فرماندهی محترم سپاه بیت المقدس استان کردستان و شهردار محترم احداث می‌شود که زمین این پایگاه را شهرداری در اختیار سپاه قرار داده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این پایگاه افزود: ارائه برنامه‌های فرهنگی برای مردمی که در پارک حضور می‌یابند از جمله برنامه‌های این پایگاه خواهد بود که کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها می‌توانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه قروه ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های ویژه‌ای در این پایگاه‌ها اجرا خواهد شد.

به گفته مومنی با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی در این پارک متوقف شده در حالی که در سال‌های گذشته برنامه‌های فرهنگی سپاه پاسداران در پارک رضوان اجرایی می‌شدع است.

وی با ابراز امیدواری از نابودی ویروس کرونا خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم با نابودی ویروس کرونا این برنامه‌ها ادامه یابد و مردم بتوانند از آن برخوردار شوند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات