با حضور فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد:

کلنگ 48 واحد طرح‌ ملی مسکن در شهرک‌اندیشه یزد به زمین خورد

کلنگ‌ فاز دو شهرک اندیشه یزد در قالب دو طرح مسکن ملی استان با حضور استاندار، فرمانده ارشد سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان ارشد استانی به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۷۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،سردار رضا پورشمسی فرمانده ارشد سپاه الغدیر نیز اظهار کرد: در این فاز قرار است ۴۸ واحد مسکونی برای جامعه هدف ساخته و ارائه شود.

وی افزود: طبق هماهنگی انجام شده با استانداری و دستگاه‌های مختلف خدمت‌رسان، این طرح طی ۳۰ ماه اجرا و افتتاح می‌‎شود.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر گفت: در این طرح تمام خدمات اداری، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و فضای سبز لحاظ شده که همزمان با اتمام کامل طرح بهره‌برداری می‌شوند.

سردار پورشمسی مشارکت تمام افراد حقیقی و حقوقی در دستگاه‌های مختلف اداری و اجرایی را لازمه تحقق اهداف طرح اقدام ملی مسکن دانست و بیان کرد: امیدوارم با هم‌افزایی عمومی هرچه سریعتر شاهد ساماندهی امور مختلف در کشور باشیم.
محمدعلی طالبی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی فاز دو شهرک اندیشه که در قالب دو طرح مسکن ملی استان انجام شده است، اظهار کرد: از ابتدای آغاز تاکنون ۲۲ هزار نفر در طرح اقدام مسکن ملی در استان یزد ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۳ هزار نفر واجد شرایط و تاکنون شش هزارو ۶۰۰ نفر تأیید نهایی شدند.

وی افزود: خوشبختانه به واسطه هماهنگی مطلوب بین بخشی در استان یزد تاکنون برای هشت هزار و ۵۰۰ واحد تأمین زمین شده است.

استاندار یزد در ادامه تأمین مسکن را یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های امروز افراد جامعه دانست و گفت: تمام دستگاه‌های خدمات رسان موظف به همکاری کامل و لازم با طرح اقدام ملی مسکن هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار