برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه در هفته استانی سالگرد دفاع مقدس

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از سوم تا 9 آبان ماه سال جاری با نام هفته استانی دفاع مقدس در کردستان نامگذاری شده است که در طول این هفته تعداد 220 برنامه با 45 عنوان برنامه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۶۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرنگار گزاری بسیج از کردستان،  سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشست هم اندیشی با مدیران مسئول رسانه های استان اظهار داشت: رسانه های بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند لذا واکاوی و بازخوانی فرهنگ ایثار آحاد مردم انقلابی و مظلومیت شهدا یکی از وظایف رسانه هاست که لازم است جریان سازی برای افکار عمومی به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

وی گفت: از سوم تا 9 آبان ماه سال جاری با نام هفته استانی دفاع مقدس در کردستان نامگذاری شده است که در طول این هفته با رعایت تمام اصول بهداشتی تعداد 220 برنامه با 45 عنوان برنامه برگزار می شود

سردار حسینی به نامگذاری ایام هفته ی سالگرد استانی هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روز سوم آبان ماه با نام پیشمرگان مسلمان کُرد، اقتدار و خودباوری نامگذاری شده است، روز چهارم آبان ماه با نام ولایتمداری و همبستگی ، روز پنجم آبان ماه با نام شجاعت، شهادت و وفاداری، روز ششم آبان ماه با نام مادران شهدا و اسوه های صبر و مقاومت، روز هفتم آبان ماه با نام فرماندهان و رزمندگان مهاجر و انصار، روز هشتم آبان ماه با نام دانش اموزان بسیجی و استکبارستیزی و روز نهم آبان ماه با نام معنویت، شهدا و پرچمداران بصیرت نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستاندر ادامه عنوان کرد: دفاع مقدس و مبارزه با گروهای ضد انقلاب تنبین عملی جهادی،و انقلابی مردم مسلمان کرد برای حراست همه جانبه از کشور و نظام اسلامی بود .

وی افزود: مردم انقلابی کردستان هم در دفاع مقدس و هم در برخورد با گروهک های ضد انقلاب، با نفس و مال و جان خود جهادی ماندگار و عزت بخش به نمایش گذاشتند .

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر با اشاره به نقش محوری و اصلی مردم کرد در پاکسازی مناطق استان که دشمن بعثی تصرف کرده بود گفت: مردم مسلمان کرد در آن روزها نقشی برجسته و قابل ستایش که سند تاریخی میهن پرستی و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است را به نمایش گذاشتند و امروز هم وظیفه مردم شجاع، متدین و ولایتمدار کردستان حراست و حفاظت از انقلاب ،کشور و مرزهای ایران بزرگ در مقابله با هر نوع ناامنی دشمنان می باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یاداور شد: 2 هزار و 800 نقطه ی یادمانی در کُردستان ثبت و ضبط شده است که گویای حادثه های تلخ و شیرینی بوده است که از دست دادن رزمندگان جزء حادثه های تلخ و پیروزی ملت قهرمان پرور در برابر دشمنان جزء خاطرات شیرین ان دوران بوده است.

سردار حسینی در ادامه گفت: امنیت پایدار مردمی عامل پیشرفت و توسعه و گسترش خدمات عمومی می باشدو مسوولین در دفاع از معیشت مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند چرا که جنگ سخت که دیروز اتفاق افتاد و سند افتخار ما در مقابل تجاوز دشمن است امروز تبدیل به دو جنگ نرم و اقتصادی شده است که نقش رسانه در اینجا بسیار پر رنگ خواهد بود.

وی عنوان داشت:وظیفه رسانه امروز بازخوانی ، واکاوی و فرهنگ ایثار و انقلابی است و جریان سازی درست برای افکار عمومی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شعار ما در مقابل دشمن این است که ما قوی هستیم اما تمام تلاش دشمن این است که با استفاده از جنگ اقتصادی که امروز دامن کشور را گرفته است اعتقادات مردم را تضعیف و از اندرون به نظام ضربه بزنند و باورهای عمومی را نسبت به این انقلاب کم رنگ کند.

وی گفت: رسانه های ما باید رسانه های توانمندی باشد وبا استفاده از داشتن سواد رسانه ای کافی و لازم در مقابل دسیسه دشمن ایستادگی کند و خوراک درست و باورهای سالم را در اختیار مردم بگذارد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر افزود:این روزها مصادف است با اوج بیماری کرونا و رعایت همه اصول و تمامی نکات بهداشتی ضروری است.و نقش رسانه ها در آگاه سازی و ترویج فرهنگ فاصله گذاری اجتماعی امری مهم و الزامی است.

سردار حسینی  در پایان گفت: هیچ مکر و حیله ای نیست که دشمنان ایران اسلامی برای ناکام کردن اقتدار جمهوری اسلامی به کار نبسته باششند اما امنیت کشور برای مردم اهمیت دارد و هیچ گاه اجازه ی نفوذ دشمنان به خاک ایران را نخواهند داد.

ارسال نظرات