خبرهای داغ:

از نواختن زنگ پیوند اولیا و مربیان تا غبارروبی گلزار شهدای شاهرود+ فیلم و عکس

به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود زنگ‌پیوند اولیا و مربیان در دبیرستان ۱۹ دی نواخته و گلزار شهدای شاهرود غبارروبی شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۱۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، زنگ پیوند اولیا و مربیان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شهرستان شاهرود با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، کارشناس انجمن اولیا و مربیان و مشاور مدیر و مسئول بانوان و جوانان مدیریت، با دستان دکتر رضوانی رئیس انجمن اولیا و مربیان دبیرستان نوزده دی و آقای بحرائی عضو شورای انجمن شهرستان نواخته شد.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، ضمن تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان به اعضای انجمن مدارس و به ویژه شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان، از تلاش این عزیزان در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در مدارس تقدیر و تشکر کرد.
سید محمد موسوی در این مراسم از کسب رتبه دوم استان در رشد رتبه‌های کنکور و امتحانات نهایی خبرخبرداد و در ادامه از دیگر موفقیت‌های شهرستان به رشد توسعه متوازن در هدایت تحصیلی دانش آموزان بین رشته‌های فنی و مهارت آموزی اشاره داشت و در پایان از جذب اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی از محل خیرین مدرسه ساز به کسب رتبه دوم جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان خبر داد و تاکید کرد: راز تمام این موفقیت‌ها در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بر کار تیمی و جمعی است.
افتتاح آزمایشگاه دبیرستان نوزده دی شاهرود
در آخرین روز از هفته پیوند اولیاء و مربیان، آزمایشگاه دبیرستان نوزده دی با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، کارشناس انجمن اولیا و مربیان، مشاور مدیر و مسئول بانوان و جوانان مدیریت، رئیس انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان نوزده دی و اعضای شورای انجمن شهرستان افتتاح شد.
لشکری مدیر دبیرستان نوزده دی در این مراسم ضمن تشکر از همراهی اعضای انجمن دبیرستان اعلام کرد: این آزمایشگاه به همت انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان با اعتبار سیصد میلیون ریال از محل کمک‌های خیری جذب و پس از طی مراحل بازسازی و تجهیز در تابستان، اکنون به بهره برداری رسید.
غبارروبی گلزار شهدا فرهنگی و دانش آموز ورزشکار شاهرود
همچنین در اولین روز از آبان ماه ۹۹ به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس تربیت بدنی و کارشناس گزینش مدیریت در گلزار مطهر شهدای شهرستان به ساحت مقدس شهدا بویژه شهدای ورزشکار ادای احترام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار