کارگران کارخانجات صنعتی سربازان جنگ اقتصادی هستند

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کارگران کارخانجات صنعتی و معادن در واقع سربازان جنگ اقتصادی هستند که درسال جهش تولید وظایف سنگین‌تری دارند.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۰۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت نریمانی رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  لرستان امروز  اظهار کرد: رسالت بسیج کارگران و کارخانجات نقش‌آفرینی در واحدهای تولیدی بیش از 40 نفر، شهرک‌های صنعتی و معادن است، به همین مناسبت کارخانه آریا گچ  پلدختردر شرایط جنگ اقتصادی تاثیر شگرفی در این حوزه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کارگران کارخانجات صنعتی و معادن در واقع سربازان جنگ اقتصادی  هستند که درسال جهش تولید وظایف سنگین‌تری دارند.

مدیرعامل کارخانه آریا گچ پلدختر نیز گفت: پایگاه بسیج کارگران این کارخانه مزین به نام شهید کریم سعیدی‌فر است که یاد کردن از شهدا و بسیجیان جزو افتخارات است که هر کجا نام و یاد شهدا گرامی داشته شود، منشا خیر و برکت است.

نبی رضایی اظهار داشت: کارخانه آریا گچ پلدختر حدود 45 سال است با روزی یک هزار تن تولید راه‌اندازی شده و تولیدات آن به استان لرستان و استان‌های همجوار کرمانشاه، ایلام و خوزستان صادر می‌شود.

وی افزود: تولیدات این کارخانه همچنین به کشورهای حوزه خلیج فارس ، عراق ، کویت و امارات صادر می شود و قرار است به کشورهای آسیایی نیز صادرات داشته باشد.

مدیرعامل کارخانه آریا گچ پلدختر گفت: این کارخانه علی رغم تشدید تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا و گرانی مواد اولیه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و با یکهزار و 500 نفر پرسنل مشغول فعالیت است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار