مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

تکلیف مسئولین در قبال خون شهداء، خدمت به مردم و حفظ بیت المال است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: تکلیف مسئولین در قبال خون شهداء، خدمت به مردم و حفظ بیت المال است.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۳۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به همراه جمعی از روحانیون و پاسداران نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با حضور در منازل خانواده‌های پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان دیدار کرد.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای مدافع حرم، با اشاره به اینکه امروزه همه کسانی عهده دار مسئولیتی در نظام هستند در برابر خون شهدا تکلیف دارند، گفت‌:‌اگر شهدا و ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا نبود شاهد اعتلای نظام و انقلاب نبودیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به ایثارگری خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم اشاره کرد و ادامه داد: درسی که خانواده‌های معظم شهدا در ماجرای بازگشت پیکر‌های مطهر شهدای خانطومان، به ما دادند این بود که چیزی را که برای خدا و اهل بیت دادند، تمام و کمال فرزند و یا همسرشان را تقدیم اسلام کردند تا جاییکه حتی انتظار و توقع بازگشت پیکر عزیزشان را هم نداشتند؛ لذا مسئولان هم باید با تاسی از خانواده‌های شهدا، کار را تمام و کمال برای رضای خدا انجام دهند.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه شهدا برای عزت نظام در تبعیت پذیری از ولایت، جان خویش را تقدیم انقلاب و اسلام کردند، خاطرنشان کرد:در خاطرات شهدای مدافع حرم آمده است شهدا حاضر شدند حتی سختی‌های بی شماری را تحمل کنند، در جبهه گرسنه بمانند، اما به اموال مردم دست نزنند و حقوق مردم را تضییع نکنند، یعنی جهاد برای خدا با رعایت کامل حق الناس و این یک پیام روشن برای مسئولان نظام است.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با انتقاد از برخی مسئولان که دستشان آغشته به بیت المال است گفت: مسئولی که دستش به ناحق در جیب بیت المال مسلمین است، دچار آلودگی شده و این بدترین آلودگی‌ها می‌باشد.

به گفته حجت الاسلام تسخیری صرف سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، ادای تکلیف نیست بلکه همه در قبال شهدا مسئولیت دارند و باید از راه و منش این شهدا الگو گرفته شود.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با اشاره به حماسه عاشورایی مردم مازندران در استقبال و بدرقه پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، تصریح کرد:‌اگر محدودیت‌ها و شرایط حساس کرونایی نبود، مطمئنا نه در مازندران بلکه در کشور، برای تشییع شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان شور عظیمی بر پا می‌شد، گر چه با توجه به همه این محدودیت ها، مردم شهیدپرور مازندران برای این شهدا سنگ تمام گذاشتند.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه مردم در تشییع پیکر شهدای مدافع حرم نشان دادند که پای کار نظام و انقلاب هستند، گفت: برای یک کرسی مجلس ۷۲ شهید تقدیم شد لذا مسئولانی که بر روی این صندلی‌ها نشستند باید بدانند اگر به مردم خدمت نکنند در برابر خدای متعال و قطره قطره خون شهدا باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام تسخیری در پایان با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا، ان شاء الله انقلاب اسلامی به انقلاب امام زمان (اروحنا له فداء) متصل می‌شود؛ یادآور شد:‌امروز وظیفه و تکلیف مردم، بویژه مسئولان تداوم راه شهدا است.
 
گفتنی است، در پایان این دیدار‌ها، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا وهیئت همراه با حضور برسرمزار شهدای مدافع حرم، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
 
 
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار