با حضور مسئول کانون بازنشستگان سپاه صورت گرفت؛

افتتاح مجموعه گردشگری و تفریحی شهدای گمنام در آمل +تصاویر

مراسم افتتاح مجموعه گردشگری و تفریحی شهدای گمنام در روستای شهید آباد در منطقه گزنک آمل ظهر امروز با حضور سردار محسن قادری مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۷۰۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم افتتاح مجموعه گردشگری و تفریحی شهدای گمنام در روستای شهیدآباد در منطقه گزنک آمل ظهر امروز با حضور سردار محسن قادری مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران برگزار شد.

سردار محسن قادری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مدافع حرم استان مازندران با اشاره به افتخار خدمتگزاری در نظام اسلامی گفت: سپاه در عرصه‌های مختلف و با ابعاد و موضوعات مناسب فعالیت‌ها درحال خدمتگزاری به مردم است لذا امیدواریم این نهاد انقلابی با همراهی تمامی عناصر نظام به بهترین نحو خدمات خود را ارائه دهد.

سردار قادری به بیانات امام راحل که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اشاره کرد و افزود:در حال حاضر میتوان گفت، اگر سپاه نبود شرایط منطقه و جهان به این شکل نبود چرا که شیاطینی، چون داعش قصد بر تخریب منطقه و حتی اروپا داشتند.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران اضافه کرد: سپاه نهادی است که با تمام وجود توانسته از موجودیت انقلاب دفاع کند؛ و اگر روحیه شهادت طلبی در پاسداران باقی بماند این ویژگی در آن باقی خواهد ماند.

سردار قادری در ادامه به جزئیات مجموعه گردشگری و تفریحی شهدای گمنام در مازندران پرداخت و گفت: این مجموعه در سال ۱۳۸۲ احداث شد و سپاه پس از تحویل این مجموعه از دانشگاه اهل بیت (ع)، اقدام به مرمت و بازسازی آن کرد.

به گفته مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران این مجموعه دارای ۳ طبقه است که دو طبقه آن تکمیل و طبقه سوم آن نیز در حال ساخت می‌باشد و برای آماده سازی و بهره برداری آن بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار