خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

کار کمیته امداد تنها با روحیه جهادی پیش می رود

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: امدادگری و خدمت به محرومان که اساس کار کمیته امداد است تنها با روحیه جهادی و انقلابی پیش می رود از این رو نباید خود را با موانعی چون کمبود امکانات و منابع مالی متوقف کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۶۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  مهرعلی حق گویان در نشست با کارکنان اداره قزوین که در ساختمان جدید در حال احداث قزوین برگزار شد، بیان کرد: کسانی که به کمیته امداد مراجعه می کنند با مراجعان سایر ادارت متفاوت است.

وی ادامه داد: مراجعان دستگاه های دیگر برای دریافت خدمتی آمده اند که ارزش افزوده ای در زندگی آنها دارد به عنوان مثال کسی که حق انشعاب آب، برق یا گاز می خواهد و یا کسی که به دنبال مجوز ساخت زمین است، اما ارباب رجوع کمیته امداد افرادی هستند که دستشان از همه جا کوتاه شده و مشکلات عدیده ای در زندگی برایشان پیش آمده و چشم امید به کمیته امداد دوحته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به حدیث امام حسین (ع) که مراجعه افراد به ما را نعمتی می داند که باید با پاسخ شایسته آن را اجابت کنیم، عنوان کرد: ممکن است مراجعه کننده به امداد با تندی و یا بی حوصلگی برخورد کند ولی ما باید با توکل به خداوند سبحان، با گوش دادن به سخنانش او را آرام کنیم که همین کار به ظاهر ناچیز نیز اجر اخروی دارد.

حق گویان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم چرا که کار اجرایی بدون اشکال نیست ولی نباید اجازه دهیم اشکالات دستورالعملها و بخشنامه ها و یا کم کاری برخی کارمندان دستگاههای اجرایی، مانعی برای ارائه خدمت به محرومان باشد.

وی تصریح کرد: باید با مردم با صبوری برخورد کنیم و مراقب اعمال و رفتارمان باشیم چراکه همواره در درگاه الهی رصد می شویم و برای کارهایمان باید پاسخگو باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: خدمت به مردم فرصت مغتنمی برای ساخت آخرت است و از طرفی هم خدماتی که ارائه شده اعتماد مردمی را در پی خواهد داشت بنابراین باید این ظرفیت ها را با خدمت صادقانه و مبتنی بر کسب رضای الهی، صیانت و پاسداری کنیم.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها