خبرهای داغ:
معاون صنايع كوچک شركت شهرک های صنعتی استان قزوين

تشكيل شركت تعاونی شيرينی صنعتي قزوين

گفت: شركت تعاونی شيريني سنتي قزوين در راستای تأمین بهينه مواد اوليه براي ذي نفعان به عنوان اولین تشکل اختصاصی شیرینی سنتی تشكيل شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۴۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوين، شهريار كشاورز، در پايان برگزاري انتخابات اين تعاوني اظهار کرد: در راستای توسعه خوشه‌های صنعتی برای ایجاد اشتغال و رونق فضای كسب و كار و با هدف تولید صنعتی شیرینی سنتی جهت تولید در حجم بالا، تشکیل کنسرسیوم فروش و صادرات شیرینی سنتی، افزایش کیفیت، بازاریابی و فروش، خوشه شيريني سنتي در استان راه اندازي شده كه در طول دو سال گذشته اين خوشه به عنوان یک مدل توسعه‌ای توانسته به رونق تولید و اشتغال و بهبود فضای کسب و کار کمک کند.

وي افزود: در حال حاضر، ۲۶۰ واحد تولیدی، صنفی و خانگی تولید شیرینی سنتی در استان قزوین به ثبت رسیده که از این تعداد، بالغ بر ۱۹۵ واحد در حال فعالیت هستند.

معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين، برگزاري اولین جشنواره و نمايشگاه شیرینی سنتی و باقلوای قزوین، برگزاری استارت‌آپ شیرینی سنتی ، تشكيل كميته راهبري، همایش ذینفعان خوشه شیرینی سنتی، برگزاری تورهاي صنعتی براي اعضاي خوشه، دوره‌های آموزشی تخصصی، راه اندازي پروژه فروش آنلاین شیرینی سنتی (سایت) را از مهم‌ترین اقدامات بعد از تشكيل خوشه شیرینی سنتی قزوين بر شمرد.

كشاورز همچنين از ايجاد شهرك شيريني سنتي قزوين خبر داد و تصريح كرد: راه اندازی شهرک شیرینی سنتی در قزوین می توان به برند شدن این محصول و اشتغال کمک کرد كه در حال حاضر مكانيابي اين شهرك انجام شده و در محرله تملك زمين مي باشد.

گفتني است جلسه تشکیل تعاونی تأمین نیاز مواد اولیه شیرینی سنتی استان قزوین با حضور 16عضو تعاونی برگزار گردید كه در پايان سه عضو اصلی هیئت مدیره ، بازرس، و اعضا علی البدل انتخاب به مدت دو سال انتخاب شدند.
۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار