خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

تعامل، مهمترین ویژگی نهضت کمک مومنانه است/توزیع ۳۰۰ سری جهیزیه در ماه ربیع الاول به زوج های قزوینی

سردار شاهرخی گفت: در ماه ربیع الاول ۳۰۰ سری جهیزیه برای ۳۰۰ زوج قزوینی تهیه و آماده توزیع می باشد.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۴۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نهضت کمک مومنانه با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی با حضور آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، محمد شفیعی فرماندار قزوین، حبیبی معاونت سیاسی امنیتی استاندار قزوین، معاونت های سپاه استان و جمعی از مسوولان استانی در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد.

سردار شاهرخی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برگزاری نهضت کمک مومنانه بیان کرد: مدتی است کمک های ما به صورت نهضت کمک مومنانه آغاز شده و این ششمین مرحله از این نهضت مومنانه است.

وی گفت: ویژگی مهم نهضت کمک مومنانه این است که همه باهم در این نهضت مومنانه حضور می یابند که این امر موجب تسریع در کمک رسانی ها می شود.

سردار شاهرخی اظهار کرد: بیست هزار بسته در سطح استان با اعتبار هر بسته سیصد هزار تومان آماده توزیع است و شروع این رزمایش در این مکان مقدس موجب نزول برکات در این مراسم می شود.

سردار شاهرخی با اشاره به تنوع خدمت سپاه در ارائه خدمات به جامعه هدف عنوان کرد: در ماه ربیع الاول سیصد سری جهیزیه برای سیصد زوج قزوینی تهیه و آماده توزیع می باشد.

وی با اشاره به اعتبار تهیه کمک های مومنانه و جهیزیه افزود: بخشی از اعتبار این نهضت از آورده سپاه، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و ظرفیت های مردمی است و اعتبار کل جهیزیه ها، مبلغ یک میلیارد تومان است.
/ت30.ب۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار