خبرهای داغ:

نقش کلیدی بسیج در تمام عرصه ها/توزیع میلیون‌ها سبد حمایتی با وجود همه مشکلات اقتصادی

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه امروز بسیج در همه عرصه‌ها نقش کلیدی دارد گفت:با وجود همه مشکلات اقتصادی، مردم ایران میلیون‌ها بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم‌التحریر و... تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.
کد خبر: ۹۲۸۵۲۲۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
نقش کلیدی بسیج در تمام عرصه ها/توزیع میلیون‌ها سبد حمایتی با وجود همه مشکلات اقتصادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم در آیین معارفه فرمانده بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) شاهرود در مسجد امام علی (ع) این شهر با تأکید بر اینکه پایگاه‌های بسیج از لحاظ اعتقادی، روشنگری و بصیرتی در همه عرصه‌ها باید آمادگی کامل را داشته باشند، اظهار کرد: جهان استکبار به دنبال محو جمهوری اسلامی است؛ اما زهی خیال باطل و همواره با حضور بسیجیان نقشه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.
او ادامه داد: امروز هر کجای کشور فرهنگ بسیجی، مقاومت و انقلابی‌گری جاری شده، سدی محکم برابر توطئه‌های دشمنان ساخته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «امروز مدیریت خستگی‌ناپذیر در کشور نیاز است»، افزود: نکته بیانات رهبر معظم انقلاب در توجه به داخل کشور و نه کدخدا و به نیرو‌های جوان انقلابی است تا بر مشکلات فائق آییم.
خوش‌قدم خاطرنشان کرد: با حضور بسیجیان در پایگاه‌ها و اجرای برنامه‌های هدفمند و تأثیرگذار، مشت محکمی بر دهان استکبار زده و امیدآفرینی برای کشور و بیم‌آفرینی برای دشمنان ایجاد می‌شود.
او با تأکید بر اینکه امروز بسیج در همه عرصه‌ها نقش کلیدی دارد، افزود: دشمنان در بدو شیوع کرونا تصور داشتند کشور ما دچار هرج‌ومرج و اغتشاش می‌شود تا آن‌ها از این فرصت استفاده کنند؛ اما به همت بسیجیان و مردم با این همه هجمه تبلیغاتی و امپراتوری رسانه‌ای که شکل گرفته و تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، امروز در مراحل مختلف مردم ایران میلیون‌ها سبد کالای معیشتی، بهداشتی، لوازم‌التحریر و جهیزیه تهیه کردند که بسیجیان در تهیه و توزیع آن‌ها نقش مهمی داشتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه ما این کار‌ها را از سیره پیشوایان و شهدا درس گرفتیم، گفت: امروز بسیج افتخار می‌کند در خط ولایت و امامت و سیدالشهدا (ع) در همه عرصه‌ها حضوری موفق داشته و هر جا که نظام و انقلاب نیاز دارد، پشت سر ولایت ایستاده و کمک می‌کند تا بر مشکلات فائق آییم.
خوش‌قدم حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف فرهنگی، بهداشتی، امنیتی و حتی تدفین و تغسیل اموات توسط طلاب بسیجی را مورد توجه قرار داد و افزود: این تلاش‌ها بدون هیچ منتی انجام شده است.
او گفت: حضور بسیج در همه عرصه‌ها کارآفرین و کارآمد است و از همه بسیجیان تشکر داریم که در برنامه‌های مختلف گوش به فرمان ولایت هستند.
در این مراسم، از زحمات ابوذر مطهری تقدیر و حکم فرماندهی بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) شاهرود به ناصر بیاری تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار