مراسم وداع با علمداران زینب(س) در ساری برگزار شد؛

درخشش پنج ستاره خان طومان در آسمان شب دیار علویان + تصاویر

مراسم شب وادع با پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان در بوستان ولایت ساری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۴۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

درخشش پنج ستاره خان طومان در آسمان شب دیار علویان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، شب بود و ستاره ها در دل تاریک شب  آمده بودند تا طریق عشق را به گمگشتگان نشان بدهند. شبی که فراق چند ساله را به وصالی شیرین تبدیل کرد . حال چاووش برای زائران غریبی که پیکرشان تربت شده است،آواز عشق حرم سر میدهد و دل های جامانده را برای پیمانی دیگر هوایی می کند؛هر سر كه پیمان بلا دارد بیاید،هر كس هوای كربلا دارد بیاید.

منتظران پس از سال ها چشم انتظاری  و جاماندگی امشب آمده بودند تا عقده دل وا کنند و دل و دیده شان را متبرک به پیکرهایی کنند که مسافر خرابه های شام بودند.همانجا که سه ساله ابا عبدالله(ع) سر پدر را غریبانه در آغوش گرفت. و حال دل های داغ دیده هم قریب به پنج سال گویی قریب به پنجاه سال زخمی فراق بود  وجز صبر مرهمی بر آن نبود،  امشب تکه استخوان های  یاران اباعبدالله (ع) را به آغوش کشیدند.  امشب حتی ملائک هم با اذن خدا به زمین آمدند تا بال های خود را متبرک به تربت های پاک عزیزشده های خدا کنند.

درخشش پنج ستاره خان طومان در آسمان شب دیار علویان + تصاویر

هرکسی باهر سن و سالی  اینجا حال و هوایی داشت. به هر دل که سر می زدی با شهید نجوا داشت. یکی از جاماندگی گلایه می کرد، یکی خسته بود و می خواست نور امید به دلش بتابد، آن دیگری جز اشک حرفی نمی زد و این اشک گواه آن بود که جاذبه شهید کار خودش را کرده است  دلی که کربلایی های خان طومان بدست آورند ، دستی که دست های  علمداران زینب(س) بگیرند، دیگر رها کردنی نیست.

همه اینجا یک رنگ شده بودند،آن هم به رنگ شهید. همه اینجا یک عطر و بو را استشمام کردند، آن هم عطر کربلا. همه اینجا سر به هوا شده بودند و آن هم هوای حرم آل الله . و چه کسی می توانست دل های منفصل شده را  بهم متصل کند جز شهدای مدافع حرمی که مرز فصل ها  را جابجا کردند. پرستوهای مهاجری که فصل بهار به سمت حرم پرکشیدند، حالا مهرشان را به پاییز بخشیدند تا فصل  مهر آمدنشان  در زمان ماندگار بماند.و دیگر در تقویم تاریخ ، اردیبهشت به زمان هجرت  و پاییز به زمان رجعت شان برای همیشه ثبت شود. تا هرکه گفت اردیبهشت ، بگوییم هجرت پرستوهای حرم ، و هر که گفت پاییز، بگوییم، رجعت کبوتران خونین بال کربلای خان طومان.

امشب پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان که قریب به  پنج سال چشم انتظاری در ایام رحلت شهادت گونه پیامبر(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام ضا(ع) به وطن بازگشتند دوباره حال و هوای علوی تبارها را کربلای کردند. 

شهید مدافع حرم محمودرادمهر، شهید مدافع حرم محمد بلباسی، شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده، شهید مدافع حرم حسن رجایی فر و شهید مدافع حرم علی عابدینی ، دریادلان نام آوری که در دفاع از حریم آل الله  در اردیبهشت سال 95 در مبعث پیامبر گرامی اسلام به قافله  اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع)پیوستند ،در ایام رحلت رسول الله(ص) به دیار خویش بازگشتند تا علوی تبارها تمام قد به احترام شان بایستد و پیمان ببندند که هرگز دست از آرمان های شهدا نخواهند کشید.

گزارش از :‌علی ابراهیمی گتابی

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار