سردار خرم دل در جمع فرماندهان سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج عنوان کرد:

احیای پایگاه مقاومت بسیج و مساجد در سپاه باید به یک فرهنگ تبدیل شود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: احیای پایگاه مقاومت بسیج و مساجد در سپاه باید به یک اصل و فرهنگ تبدیل شود زیرا زنده کردن پایگاه های مقاومت زنده کردن نظام، انقلاب و  ایمن سازی است.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۵۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل در همایش احیای پایگاه های مقاومت بسیج و در جمع فرماندهان سپاه نواحی و فرماندها پایگاه های مقاومت و مسئولان اقشار بسیج گفت: احیای پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر کشور مدنظر سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه است و سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین نیز این مسیر را پیگیری می کنند .

وی بیان کرد: احیای پایگاه مقاومت بسیج و مساجد در سپاه باید به یک اصل و فرهنگ تبدیل شود زیرا زنده کردن پایگاه های مقاومت زنده کردن نظام، انقلاب و  ایمن سازی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج به ما قدرت می دهد تا بر مسائل، بحران ها و مشکلات فائق شویم و اگر موفقیتی حاصل می شود ناشی از حضور بسیج مردمی است.

سردار خرم دل ابراز داشت: در شرایط فعلی پایه فعالیت های ما باید پایگاه های مقاومت بسیج باشد هر چند که اقدامات بسیار مهمی انجام شده است اما کافی نیست و باید بیش از این فعالیت و تلاش کرد.

وی گفت: فرماندهان سپاه در نواحی و معاونت های سپاه توجه ویژه ای به پایگاه های مقاومت بسیج داشته باشند و  حمایت لازم را انجام دهند.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برای تحقق برنامه های گام دوم انقلاب اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب باید در سپاه، پایگاه ها و نواحی  برنامه ریزی، تلاش  کرد وبرنامه  40 ساله دوم را بر این راهبرد  اساس پی ریزی کنیم.

وی گفت: شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی آرمان امامین انقلاب اسلامی است .

سردار خرمدل خود اتکایی و توجه به ظرفیت های  داخل را از راهکارهای مقابله با تهدیدات دشمن عنوان کرد و بخشی از مشکلات موجود را ناشی از سوئ مدیریت ها دانست و گفت:   متاسفانه از اول انقلاب تا الان عده ای از مدیران نگاهشان به خارج از کشور است و می خواهند مشکلات  را با اتکا به خارج حل کنند.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه  در بعد خارجی نیز نسبت به اوایل انقلاب دچار یک تحریم و تهدید همه جانبه هستیم، یادآور شد:امکان ندارید آمریکا و اسرائیل و غرب به ما خیری برساند اما نگاه برخی مدیران همچنان به این کشورهاست.

وی ابراز داشت: ذره ای از دشمن نباید ترسید زیرا چهل سال است که این تهدید ها و تحریم ها را پشت سر می گذاریم و دشمن نیز در حال توطئه است.

سردار خرم دل تصریح کرد: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس محتاج سیم خاردار بودیم اما با این وجود دشمن نتوانست غلطی کند و الان تلاش می کنند که تولیدات نظامی خود را صادر نکنیم  که  باز هم شکست می خورند.

وی بیان کرد: نابودی اسرائیل، استکبار و استعمار، ایجاد تمدن بزرگ اسلامی ، اصلاح مدیریت ها، امید بخشی به جامعه نیروی طراز انقلاب اسلامی  بصیر ، آگاه و در صحنه که به وقت عمل کند نیاز دارد.

باید در کنار مردم بود 

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمک های مومنانه ای که در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود در مردم امیداری ایجاد کرده است گفت: از بسیج سازندگی ، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، فرماندهان نواحی و اقشار بسیج که در این زمینه با تمام توان پای کار هستند و تلاش می کنند تشکر می کنم.

سردار خرم دل گفت: هر جایی که به درستی عمل کرده ایم مردم پای کار هستند و در برخی مناطق استان اقداماتی توسط سپاه و بسیج انجام می شود مردم این حضور و حمایت را به خوبی احساس می کنند و قدردان هستند.

وی گفت: دشمن می خواهد از طریق مشکلات و تحریم ها ما را از پای در بیاورد اما با توکل برخدا و روشنگری رهبر معظم انقلاب و  تلاش شبانه روزی این توطئه ها  شکست خواهد خورد.

اهمیت منطقه غرب آسیا و نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به نقش و اهمیت منطقه غرب آسیا و اتفاقاتی که در این منطقه استراتژیک رخ می دهد اشاره کرد و گفت: امروز هر اتفاقی در نقطه ای از عالم بیفتد حتما به جمهوری اسلامی ربط پیدا می کند.

سردار خرم دل افزود:  تمام اتفاقات مهم فرهنگی، جغرافیایی، اقتصادی و نظامی و ... در  منطقه در غرب آسیا قرا گرفته است.

وی بیان کرد: خواستگاه همه انبیاء الهی در غرب آسیا بوده است و به لحاظ تمدن، اقتصادی و جغرافیایی بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه گفت: از لحاظ جغرافیایی خلیج فارس، دریای عدن, باب المندب ، کانال سوئز و ... در غرب آسیا قرار دارد و همه بحران ها نیز در این منطقه است و هر کشوری بر این منطقه استیلا پیدا کند دنیا در چنگ اوست به همین خاطر همواره در آن جنگ و درگیری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار