خبرهای داغ:
مسئول مرکز ساماندهی متکدیان استان قزوین

کمتر از ۳۰ درصد متکدیان قزوین نیازمند واقعی هستند/متکدیان ساماندهی می‌شوند

رحیمی گفت: کمتر از ۳۰ درصد متکدیان قزوین نیازمند واقعی هستند و مابقی حرفه و کسب خود را تکدی‌گری قرار داده اند که در این بین افراد ثروتمندی هم وجود دارند که حتی اقدام به اسپند دود کردن در چهارراه‌ها می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۷۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

محسن رحیمی مسئول مرکز ساماندهی متکدیان استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در اجرای طرح ساماندهی متکدیان برخورد با افراد مطرح نیست و این مرکز بر اساس قانون وظیفه غربالگری و ساماندهی متکدیان را بر عهده دارد.

وی افزود: عوامل گشت مرکز ساماندهی متکدیان در شیفت‌های مختلف اقدام به گشت‌زنی در شهر قزوین خواهند کرد و در صورت تماس شهروندان با این مرکز نیز به محل اعزام و وضعیت متکدی بررسی خواهد شد که در صورت نیاز به بررسی بیشتر موضوع و کسب تکلیف از مقام قضایی، متکدی به مرکز ساماندهی متکدیان واقع در بلوار شهید باهنر قزوین منتقل خواهد شد تا مراحل اداری جهت غربالگری فرد و ارجاع به یکی از دستگاه‌ها طی شود.

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان خاطر نشان کرد: مردم به هیچ عنوان به متکدیان کمک نکنند چرا که کمک‌های مردمی موجب افزایش متکدیان خواهد شد و یقین داشته باشند این مرکز نسبت به بررسی وضعیت متکدی اقدام و چنانچه فردی واقعا نیازمند باشد از هیچ کوششی به لحاظ اداری و غیر اداری برای کمک به آن فرد دریغ نخواهد شد.

رحیمی تاکید کرد: کمتر از ۳۰ درصد متکدیان قزوین نیازمند واقعی هستند و مابقی حرفه و کسب خود را تکدی‌گری قرار داده اند که در این بین افراد ثروتمندی هم وجود دارند که حتی اقدام به اسپند دود کردن در چهارراه‌ها می‌کنند.

وی افزود: مردم در راستای کمک به اجرای طرح ساماندهی متکدیان در صورت مشاهده متکدی در شهر قزوین با سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا تلفن ۳۳۳۵۴۰۲۰ تماس بگیرند.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار