خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه های استان قزوین

توجه به تاریخ، موجب احیای فرهنگ در جامعه می شود

محمدبیگی گفت: یکی از راه های احیای فرهنگ در جامعه توجه بیشتر به تاریخ سرزمینمان می باشد، لذا این بنیاد می تواند در این راستا خدمات ارزنده ای ارائه نماید.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۸۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، فاطمه محمد بیگی در دیدار رسانا حشمتی، رئیس بنیاد ایران شناسی در قزوین ضمن اشاره به فعالیت های متنوع فرهنگی که در کتابخانه های عمومی استان اجرا می شود بیان کرد: استان قزوین از سابقه تاریخی دیرینه ای برخوردار است و آثار ارزشمند هنری، فرهنگی و تاریخی که از سرمایه های اصلی تاریخ و تمدن نوین اسلامی است در این استان وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از راه های احیای فرهنگ در جامعه توجه بیشتر به تاریخ سرزمینمان می باشد، لذا این بنیاد می تواند در این راستا خدمات ارزنده ای ارائه نماید.

محمد بیگی اظهار کرد: اداره کل کتابخانه ها به عنوان یک نهاد فرهنگی و تاثیرگذار و همچنین با طیف گسترده ای از مخاطبین آمادگی همکاری در جهت معرفی بنیاد و خدمات قابل ارائه در آن؛ همچنین انجام کارهای مطالعاتی و پژوهشی؛ ارائه منابع و اطلاعات گوناگون و اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و تحقیقاتی را دارد.

در ادامه رسانا حشمتی پور، مدیر بنیاد ایران شناسی نیز در این جلسه ضمن ارائه توضیحی از خدمات این مرکز درخواست انعقاد تفاهم نامه در راستای استفاده از ظرفیت های دو دستگاه و هم افزایی بیشتر شد.

گفتنی است بنیاد ایران شناسی در خانه تاریخی محصص، در شهر قزوین واقع شده است که دارای کتابخانه ای غنی با بیش از 400 جلد کتاب در موضوعات گوناگون می باشد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار