جانشین فرمانده سپاه کربلا:

آمریکا حریف ملت بزرگ ایران نمی شود/ ریشه مشکلات داخلی است

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت که تجربه ثابت کرده است آمریکایی‌ها حریف ملت بزرگ ایران نمی‌شوند و ریشه مشکلات هم داخلی است.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۷۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
آمریکا حریف ملت بزرگ ایران نمی شود / ریشه مشکلات داخلی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست ستاد استانی نقش آفرینی جامعه کارگری و کارفرمایی در هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز  با حضور سرهنگ محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا و به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در مرکز امامت ستاد سپاه کربلا برگزار شد.
 
سرهنگ محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در این نشست ضمن تسلیت و تعزیت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین( علیه السلام)،با اشاره به اینکه امروز در همه عرصه ها به فرهنگ دفاع مقدس نیاز است، گفت:‌ ایران اسلامی مدام  توسط دشمن تهدید می شود لذا ضروری است همچون  در دوران دفاع مقدس که یک جغرافیای محدود با دشمن می جنگیدیم امروزه وقتی مشاهده می کنیم دشمن در تمامی عرصه برنامه و طرح دارد، با روحیه دفاع مقدس وارد میدان شویم.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که امروز سنگرها در داخل کارنجات و واحدهای تولیدی ایجاد شده است، افزود: اگر میخواهیم بر دشمن غداری که استقلال، آزادی و شرف و عزیت ایران اسلامی را نشانه گرفته است، فائق بیاییم، و آن را شکست دهیم باید از فرهنگ دفاع مقدس بهره بگیریم .
 
سرهنگ رضایی ، برادری، انسجام، وحدت، صمیمت،خستگی ناپذیری،تلاش،معنویت و خودباوری را از شاخصه های مهم دفاع مقدس دانست و ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شرایط کشور بدتر از شرایط امروزی بود چرا که در آن دوران کشور دارای ثبات سیاسی و اقتصادی نبود و همه دنیا بر علیه ایران بودند.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا در با تاکید بر اینکه در تاریخ ثبت شده است که در دروان دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور ، به دست اجانب نیفتد، افزود:‌باید  روحیه سلحشوری در کارحانجات ما هم پیاده شود، چرا که دفاع تمام نشده است و فرهنگ دفاع مقدس، روحیه انقلابی گری باعث جلوگیری از پیشروی دشمن شده و انقلاب به اهدافش خواهد رسید.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا ،ثابت قدم بودن در راستای اهداف انقلاب را مهم دانست و خاطرنشان کرد: دشمن نفس های آخر خود را می کشد و باید با هوشیاری  و  مراقبت از  نفوذ، با تلاش و روحیه جهادی انقلاب را به سر منزل مقصود رساند.
 
به گفته سرهنگ رضایی تجربه ثابت کرده است  آمریکایی ها حریف ملت بزرگ ایران نمی شوند و ریشه مشکلات هم داخلی است و کشور دچار یک خودتحریمی شد .
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار