خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفت‌وگو با بسیج:

شهید «همدانی» مصادق واقعی مجاهد فی سبیل الله و کار جهادی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه شهید «همدانی» مصادق واقعی مجاهد فی سبیل الله و کار جهادی بود، گفت: ایشان همیشه به عنوان یک مجاهد در تنگه‌های احد زمان خود آماده بود.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۶۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

شهید همدانی مصادق واقعی مجاهد فی سبیل الله و کار جهادی بودحجت الاسلام حسین علیی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با تسلیت اربعین حسینی و پنجمین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» در تبیین ابعاد شخصیتی این شهید والامقام اظهار کرد: ایشان انسانی جهادی، وظیفه‌شناس، خستگی‌ناپذیر، امیدوار، سخت‌کوش و یک سرباز واقعی دین بود که از همان زمان انقلاب و در طول 40 سال سابقه جهاد فی سبیل الله دارد.

وی با بیان اینکه شهید «همدانی» مصادق واقعی مجاهد فی سبیل الله و کار جهادی بود، عنوان کرد: سردار «همدانی» همیشه به عنوان یک مجاهد در تنگه‌های احد زمان خود آماده بود و هیچ گاه تنگه را رها نکرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان مهم‌ترین خصیصه حبیب حرم را توکل بخدا و بعد معنوی ایشان دانست و بیان کرد: شهید «همدانی» در دوران عمر بابرکت خود همواره انقلابی بود، انقلابی عمل کرد و انقلابی ماند تا در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و خدمات ارزنده شهید «همدانی» در راه اسلام و انقلاب بر ضرورت تبیین شخصیت و سیره زندگی شهید «همدانی» در جامعه تاکید و اظهار کرد: ایشان الگویی بسیار مناسب در جامعه است که اگر روحیه، حالات، اقدامات و خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار در جامعه تبیین و نهادینه شود بسیار اثربخش خواهد بود.

علیی با بیان اینکه شهید «همدانی» یک شخصیت فراملی و جهانی است که حتی در همدان هم به درستی معرفی و شناخته نشده است، تاکید کرد: در الگوسازی از این شهید بزرگوار موفقیتی حاصل نشده است و نتوانستیم این شهید را به عنوان الگو به کشور معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: هرچند برگزاری یاداوره‌ها و سالگردها به یاد سردار «همدانی» کار خوبی است اما باید در طول سال در جامعه به خصوص برای نیروهای مسلح الگوسازی شود چراکه عملکرد ایشان در مواقع خاص به ویژه جبهه مقامت که به زیبایی تمام حماسه آفرید می‌تواند الگو باشد. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تامین امنیت را بالاترین خدمت سردار «همدانی» به جامعه بشیریت دانست و یادآور شد: این شهید بزرگوار یک مجاهد بود و کاری که مجاهد برای جامعه انجام می‌دهد تامین امنیت است و اگر امروز در امنیت زندگی می‌کنیم حاصل تلاش و مجاهدت شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم و در رأس آن سردار «همدانی» است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار