در کارگاه طب اسلامی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد مطرح شد:

اسلام دین نظم و انضباط است/ جامعه اسلامی یعنی جامعه بدون بیمار

حوه نرجس خاتون ناحیه مرکزی درانتهای خیابان شهید شعرباف واقع در محله محمودآباد جلسه‌ای با موضوع طب اسلامی با دعوت از آقای ابروبالا برگزار کرد.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۶۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حوه نرجس خاتون ناحیه مرکزی در انتهای خیابان شهید شعرباف واقع در محله محمودآباد جلسه‌ای با موضوع طب اسلامی با دعوت از آقای ابروبالا برگزار کرد.
ابروبالا گفت: دین مبین اسلام یک دین کامل است و خداوند هیچ چیزی را برای انسان کم نگذاشته. اگر یک وسیله‌ای بخریم همراهش دفترچه راهنمایی هست که طرز استفاده و ساز و کار آن وسیله در آن دفترچه شرح داده شده است. پس چطور باور کنیم که خداوند متعال ما را بی برنامه آفریده و به حال خودمان رهایمان کرده است؟
وی تصریح کرد: اسلام دین نظم و انضباط است و خداوند برای ما راهنمایانی قرار داده. راهنمای ما اهل بیت و قرآن هستند. بیشتر از یازده هزار روایت طبی برای انسان آمده که علاج واقعه قبل از وقوع است. امیر المومنین (ع) فرمودند: «خداوند تجربه گذشتگان و علم و دانش آیندگان و درد‌های آنان را دذ قرآن قرار داده است.
ابروبالا تغذیه‌های اسلامی که آمده را برشمرد و گفت: کسی که روزی یک دانه انجیر و هفت دانه زیتون بخورد، پیر نمیشود. علم روز دنیا ثابت کرده مردی که به نامحرم نگاه میکند و لذت میبرد غده‌ای در بدن او ترشح میشود که باعث سکته مغزی و قلبی میشود. نگاه به نامحرم عمر آدم را کم میکند. وقتی زنی خودش را در دید نامحرم قرار میدهد اتفاقاتی که از چشم نامحرم به او می‌رسد باعث ترشح کورتون میشود.۵ دانه اگور غوره کار دگزا را انجام میدهد و هیچ ضرری هم ندارد، ولی اگر بیشتر از ۷ دانه بخوریم دید چشم را کم میکند.
وی ادامه دارد: امام صادق (ع) فرمودند: «آب جوش فساد را از بدن دفع میکند و هم چنین یک انار کامل چنین است.» تا گرسنه نشدی چیزی نخور و قبل از سیری هم دستت از غذا بکش. جامعه‌ی اسلامی یعنی جامعه بدون بیمار. اگر بیمار زیاد داریم به خاطر این است که اسلام را رعایت نمی کنیم. برای پیشگیری از کرونا گلاب به دست و صورت بزنیم. اکالیپتوس را بجوشانیم و بخار دهیم و غرغره کنیم و بخوریم و دست و صورت را باآن بشوییم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار