مطالبات مردم فشافویه با پیگیری های خبرنگار این شهر محقق شد؛

روکش آسفالت محور جاده قدیم از کهریزک تا حسن آباد فشافویه

با تلاش های مستمر علی اکبر قنبری، فعال رسانه ای و خبرنگار فعال فشافویه نیوز، پیگیریهای مطالبات به حق مردم بعد از یک سال دوندگی امسال به سرانجام رسید.
کد خبر: ۹۲۸۲۵۸۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

به گزارش سرویس سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، علی اکبر قنبری خادم رسانه ای مردم ولایت مدار فشافویه در راستای رسالت خطیر خبرنگاری و دفاع از حقوق مردم، از سال گذشته بارها نسبت به اسفالت مسیر ترانزیت و پرتردد محور کهریزک به فشافویه گزارش و خبر منتشر کرده و از وزیر راه و شهرسازی خواسته بود نسبت به انجام این پروژه تسریع شود؛ خوشبختانه این پروژه صبح روز پنجشنبه در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی ، دکتر محسنی بند پی استاندار تهران ، دکتر حسین توکلی معاون استاندارتهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ، دکتر حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ، دکتر تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران و جواد نگاهداری مدیر راهداری وقت شهرستان به بهره برداری رسید.

علی اکبر قنبری در حاشیه آئین بهره برداری از طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از پیگیری های وزیر راه در جهت اجرای عملیات ترمیم و روکش آسفالت محور جاده قدیم از کهریزک تا حسن آباد فشافویه قدردانی کرد .

عملیات ترمیم و روکش آسفالت محور جاده قدیم حدفاصل کهریزک تا حسن آباد فشافویه که با مطالبه گری مستمر  فشافویهnews با دستور مستقیم   وزیرراه و شهرسازی بعد از یکسال اجرایی شد حجم بالایی از  رضایت مندی اهالی و رانندگان این مسیر را به دنبال داشت .

خبرنگار فشافویه نیوز در این مراسم همچنین خواستار تعریض محورچرمشهر و ایمن سازی این جاده   شد که با موافقت وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری و عملیاتی شدن این پروژه به مدیر کل راهداری استان صادر شد.

   

ارسال نظرات
آخرین اخبار