از طریق صندوق امداد ولایت استان زنجان انجام گرفت

پرداخت بیش از 2000 تسهیلات قرض الحسنه برای توانمند سازی مددجویان زنجانی

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو هزار تسهیلات به ارزش بیش از 15 میلیارد و 782 میلیون تومان در قالب وام قرض الحسنه برای توانمند سازی جامعه هدف در قالب طرح های اشتغال و خودکفایی ، کارگشایی و تسهیلات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان پرداخت شده است .
کد خبر: ۹۲۸۲۴۱۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری ۲ هزار و ۲ نفر از تسهیلات اشتغال و توانمندسازی، تسهیلات خرید، ساخت و یا ودیعه مسکن و وام کارگشایی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در برنامه ششم توسعه، راهبرد اشتغال و توانمندسازی است افزود: مقام معظم رهبری در حکم ریاست امداد به دو رویکرد اصلی و سازنده کمیته امداد تأکید کردند که یکی ایجاد درآمد با ثبات و دیگری توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است که معظم له وظیفه امدادگران را مشخص و نقشه راه امداد را ترسیم فرمودند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خدمات ارائه‌شده توسط صندوق امداد ولایت استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از زمان راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت شعبه زنجان خدمات قابل‌توجهی برای مددجویان و افراد نیازمند استان ارائه‌شده است و با مشارکت خیران و نیکوکاران این خدمات بهتر و بیشتر می‌شود.

صفری با بیان اینکه فعالیت‌های این صندوق بر اساس مقررات بانک مرکزی به صورت بانکداری اسلامی و کاملا قرض الحسنه صورت می‌گیرد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان تسهیلات به ۲ هزار و ۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت قرض الحسنه در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی، تسهیلات کارگشایی و تسهیلات خرید، احداث و ودیعه مسکن پرداخت شده است؛ که در کمال عزت و احترام و کرامت انسانی مددجویان و در کوتاه‌ترین زمان انتظار پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت در سال جاری ۱۷۶ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی یکهزار و ۱۷۰ فقره وام حمایتی و کارگشایی و ۶۵۶ فقره تسهیلات خرید، احداث و ودیعه مسکن بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: از دیگر اهداف صندوق امداد ولایت اشاعه سنت حسنه‌ی قرض‌الحسنه در جامعه، جذب منابع بیشتر از خیران برای پرداخت وام قرض‌الحسنه و تغییر رویکرد کمک‌های کمیته امداد از بلاعوض به معوض است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار