امروز به شدت به همدلی بین ارکان مختلف نظام در این شرایط سخت نیازمند هستیم/285 پروژه از سوی قرارگاه در سطح کشور فعال است

دکتر سعید محمد گفت:امروز به شدت به همدلی بین ارکان مختلف نظام در این شرایط سخت نیازمند هستیم، تاکنون 11 پروژه در استان مرکزی به اتمام رسیده که نخستین طرح آزادراه تهران ساوه بود.
کد خبر: ۹۲۸۲۰۴۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛دکتر سعید محمد در آئین افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح شهید صیدی اراک گفت: با وجود اینکه دشمنان فشار زیادی به کشور وارد می‌کنند تا مردم را نسبت به انقلاب ناامید و بی‌انگیزه کنند، اما بر خلاف آن قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در کنار دولت ، کل کشور را به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است.

دکتر محمد افزود:در حال حاضر 285 پروژه مجموع اقدامات قرارگاه در سطح کشور است که این موضوع هرسال افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: همه برنامه ها باتوجه به حجم زیاد با همدلی و عنایت های خداوند متعال و همراهی و همدلی ارکان مختلف نظام در حال انجام است.

 فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: امروز به شدت به همدلی بین ارکان مختلف نظام در این شرایط سخت نیازمند هستیم،  تاکنون 11 پروژه در استان مرکزی به اتمام رسیده که نخستین طرح آزادراه تهران ساوه بود.

دکترمحمد باشاره به اینکه  در شهر اراک با توجه به اعلام نیاز شهردار و شورای شهر از دو سال قبل قرارگاه به صورت جدی فعال شد افزود:حاصل آن  تکمیل و تحویل تقاطع‌های غیرهمسطح میدان امام حسن، میدان ورزش، میدان شریعتی و پل شهید صیدی است.

وی بیان داشت: پل شهید صیدی 6 سال گذشته به صورت نیمه کاره رها شده بود که قرارگاه به آن ورود کرد و ظرف مدت کوتاهی آن را تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

 فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: امروز تفاهم‌نامه‌ای برای پنج پروژه جدید شامل میدان امام خمینی، میدان مقاومت، تقاطع جاده فراهان، تقاطع جاده فرودگاه، رینگ شهری سمت آرامستان به ارزش 300 میلیارد تومان در یک دوره 36 ماهه امضا می‌شود.

محمد تاکید کرد: این طرح‌‌ها پس از انجام طراحی، وارد فاز احداث خواهند شد که حدود 4 کیلومتر مسیرسازی و 50 هزار مترمربع عملیات پل سازی است.

وی بیان داشت: تا پایان آبان ماه کنارگذر جنوبی تهران که بخشی از آن از استان مرکزی عبور می‌کند به بهره‌برداری می‌رسد، علاوه برآن آزادراه اراک ـ خرم آباد حدفاصل بروجرد تا خرم‌آباد تا آذرماه آماده افتتاح است، در استان مرکزی مشکلی بابت تملک اراضی وجود دارد که با رفع این چالش سریع‌تر به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار