کشف ۶ دستگاه خود رو و موتور سیکلت سرقتی در دهگلان

یوسف درویشی فرمانده انتظامی دهگلان از انهدام باند سارقین خودرو با کشف ۵ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۱۹۸۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یوسف درویشی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دهگلان با اشاره به انهدام باند سارقین خودرو در دهگلان با بیا اینکه در پی چندین فقره سرقت خودرو و محتویات داخل آن سریعا این امر در دستور کار پلیس آگاهی کلانتری ۱۱ شهرستان با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و انجام کار‌های فنی پلیسی مامورین تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان این شهرستان موفق به شناسایی دو نفر در حال تردد با یک دستگاه پراید سرقتی در سطح شهرشدند که با استفاده از اصل غافلگیری و هوشیاری سرعت عمل مامورین موفق به توقیف و دستگیری دو نفر راننده و سرنشین شدند.

درویشی در ادامه افزود: این دو نفر در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه موضوعی بودند، ولی با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی و مواجهه متهمین با شواهد و ادله جرم به بزه خود یعنی سرقت دو دستگاه خودرو پراید و دو دستگاه خودرو پیکان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دهگلان بیان داشت: از دستاورد‌های دیگر این طرح کشف یک دستگاه پراید و یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی ۴ عدد باطری خودرو، زاپاس و یک سری وسایل محتویات داخل خودرو می‌باشد.

درویشی با بیان اینکه متهمین ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و با قید وثیقه مناسب روانه زندان شدند از شهروندان خواست دستورات هوشیاری و مراقبتی و آموزش‌های پلیسی را در خصوص نگهداری خودرو موتور سیکلت خود درسطح شهر و کوچه‌ها را رعایت نمایند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار