خبرهای داغ:

عمل به وصایای شهدا جزء اولویت ها است

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا حق زیادی بر گردن همه ما دارند و ما امروز موظف به بیان و عمل به وصایای شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۹۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه به مناسبت هفته دفاع مقدس و شهادت حضرت رقیه (س) مراسم روضه و قرائت زیارت عاشورا همراه با بیان خاطرات جنگ توسط رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس ناصر مومن آبادی به همت پایگاه بسیج خواهران فاطمه بنت اسد مومن آباد شهرستان سرخه برگزار شد.
ناصر مومن آبادی با اشاره به اینکه باید یاد و خاطره شهیدان همیشه در جامعه زنده بماند؛ اظهار داشت: باید دستاورد‌های نظام در حوزه‌های مختلف در جامعه به خوبی تبیین شود و مردم بدانند که امروز ایران در چه جایگاهی است و چه پله‌های ترقی را طی کرده است.
وی تصریح کرد: پیام ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود و در این راه نباید کوتاهی کرد.
رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: پیام ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود و در این راه نباید کوتاهی کرد.
مومن آبادی بیان داشت: تقوا، بصیرت و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های شاخص شهدا بود و امروز هم ملت ایران به ویژه مسئولین باید به وصایای شهدا عمل کنند تا انقلاب از گزند توطئه‌ها در امان بماند.
وی در ادامه اضافه کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و اقتصادی در تلاش هستند تا پایه‌های ستون انقلاب و نظام را به لرزه در بیاورند، ولی باز مردم و به ویژه جوانان ایران اسلامی با هوشیاری کامل و لبیک به رهنمود‌های مقام معظم رهبری، در برابر توطئه‌های بیگانگان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایستادگی می‌کنند.
رزمنده دوران دفاع مقدس در خاتمه گفت: دفاع مقدس ما، به تاسی از حماسه خونین کربلا با دلاوری فرزندان امام خمینی (ره)، می‌تواند عاملی برای تثبیت فرهنگ عاشورایی باشد.
این برنامه با تجلیل و تقدیر از این رزمنده بزرگ و تقدیر از دانش اموزان فعال فرهنگی با مداحی محمد عروجی و عبدالله مومن آبادی همراه بود
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار