خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمند سپاه استان قزوین:

کتابخانه معراج الشهدا با بیش از ۳۰۰ جلد کتاب افتتاح شد

سرگرد کریمی گفت: تلاش های بسیاری جهت احیا و افتتاح این مرکز به همت مسئولین سپاه استان قزوین انجام شد که شاهد افتتاح آن در آخرین روز از چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۴۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

سرگرد پاسدار محسن کریمی مسئول کتابخانه معراج الشهدا شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: در سالیان اخیر مکان‌های عرضه‌ی محصولات تخصصی دفاع مقدس در استان قزوین تعطیل یا راکد شده بودند‌.

سرگرد کریمی در ادامه افزود: این مکان متبرک به شهدا وعروج و بدرقه آنهاست. یک فرصت ویژه ای فراهم شد تا این مکان به عنوان مرکز تخصصی دفاع مقدس در نظر گرفته شود.

وی گفت: در نظر داریم ازاین مکان به عنوان مرکز تبادل نظر هنرمندان اهل قلم در حیطه دفاع مقدس استفاده کنیم و در کنار آن به طور مستقیم اقدام به تهیه کتاب کنیم تا منجر به آشنای بیشتر ما با فرهنگ دفاع مقدس شود.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه استان بیان کرد: تلاش های بسیاری جهت احیا و افتتاح این مرکز به همت مسئولین سپاه استان قزوین انجام شد که شاهد افتتاح آن در آخرین روز از چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم.

وی گفت: ما درصدد هستیم از این مکان مقدس در راستای عرضه و تولید محصولات فرهنگی در حوزه مرتبط با شهدا و دفاع مقدس استفاده کنیم.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: این نوید را به همشهریان عزیز می دهیم که بزودی بخش امانت کتاب دراین کتابخانه افتتاح می‌شود و متقاضیان می توانند جهت به امانت گرفتن و یا در اختیار گذاشتن کتاب‌های خود درعرصه دفاع مقدس به این مکان مراجعه نمایند. بخش مجازی این کتابخانه بزودی برای اطلاع رسانی همشهریان آماده می‌شود.

۱۰۰۸/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها