خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرخه:

تعداد شهدای شهرستان سرخه نسبت به جمعیت آن کم نظیر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: شهر سرخه در دوران جنگ نسبت به جمعیت آن، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است؛ این اتفاق باید جهانی شود.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۹۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته دفاع مقدس سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه همراه با پاسداران شهرستان در هریک از وعده های نمازهای روزانه در یکی از مساجد شهرستان در بین نمازگزاران حاضر می شوند.

سرهنگ مرتضی عبداللهی در مسجد امام حسین(ع) در بین نمازگزاران اظهار داشت: حضور بین مردم و با شما بودن برای ما افتخار است چرا که ما از جنس مردم و برای مردم هستیم، در نمازهای جماعتی که این ایام به علت شیوع ویروس کرونا کمرنگ شده بود، دست در دست هم دهیم تا بار دیگر نمازهای جماعت ما و مساجد ما رونق بیش تری بگیرد و نمازهای های جماعت در شهر ما باشکوه و شور بیش تری برگزار شود.

وی تصریح کرد: ما باید یاد و خاطر شهدا، ایثارگران و رزمندگان را گرامی بداریم، از نظر من جا دارد شهرستان سرخه، شهری که این حجم از ایثارگر، جانباز، رزمنده و این حجم از شهید را دارد، حتی در آن سال هایی که شهرستان نبوده است و نسبت به جمعیت خود شهدای بسیاری تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، به عنوان شهر ایثار و شهادت معرفی شود. این اتفاق در سطح کشور کم نظیر است و از این لحاظ شهرستان سرخه رتبه اول تا سوم را در سطح استان و کشور به خود اختصاص داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه افزود: ما امروز وظیفه داریم این مهم را در سطح جامعه نشان داده و پررنگ کنیم و نام شهرستان سرخه را با این نام که شهدای زیادی خون دادند، با عنوان شهر فداکاری، شهر ایثار و شهر جانبازی برای نظام و انقلاب بلند آوازه کرده و از نظر من این موضوع باید در سراسر کشور شناخته شود.

عبداللهی با بیان اینکه ما در طول هفته دفاع مقدس در مساجد شهرستان حضور می یابیم تا به کلیه رزمندگان، جانبازان خدا قوت گفته و پای سخنان ارزشمند آن ها بنشینیم؛ گفت: ما از آن ها می خواهیم تا ما را ارشاد کنند و به آن ها بگوییم ما پشت سر شما هستیم و تلاش می کنیم تا در مسیر شما گام برداریم تا همه بتوانیم سرباز خوبی برای نظام و انقلاب باشیم.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه امروز همه ما این است که اجازه ندهیم تحریف از هشت سال دفاع مقدس چیز دیگری را در آینده به نسل ما منتقل کند؛ تاکید کرد: ما امروز تکلیف سنگینی داریم تا دفاع مقدس را آنگونه که بوده به جوانان، نوجوانان و نسل امروزمان که حضرت آقا امید زیادی به آن ها بسته است تعریف کنیم تا از تحریف ها جلوگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار