خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه:

دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ ایران سربلند ماست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: هفته دفاع مقدس برگ زرینی است در تاریخ درخشان مردم غیور ایران که با رشادت، ایثار و از خود گذشتگی و هدیه بهترین سرمایه های انسانی، آن را رقم زدند و این قطعه از تاریخ هرگز فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۶۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در جمع کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با بیان اینکه خون شهدا، ملت ایران را از نیرنگ دشمنان نجات داد، اظهار کرد: تجلیل از نیروهای مسلح و آحاد بسیج عظیم و بی پایان مردمی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس یک وظیفه بزرگ، لازم و شایسته است.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی ۸ ساله برای نابودی و به انزوا کشاندن ایران اسلامی بود و در این راستا تمام دشمنان اسلام با همه امکانات به کمک رژیم بعث عراق آمدند تا به این هدف شوم خود برسند، اما دلیرمردان این مرز و بوم به فرمان امام خمینی(ره) و با تأسی از مکتب سرخ حسینی(ع) در مقابل آنها ایستادند و از کیان اسلام و انقلاب جانانه دفاع کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه افزود: هفته دفاع مقدس تداعی‌گر سلحشوری رادمردان این آب ‌وخاک است که با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان مقابل تجاوزگران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

محمدی وند در ادامه اضافه کرد: ما امروز وظیف داریم تا شجاعت‌ها، رشادت ها و ایثار گری های دوران دفاع مقدس را گرامی و به آیندگان منتقل کنیم.

وی اذعان داشت: دفاع مقدس، شکوه و عظمت ایمان و اسلام را در جهان پهناور منتشر کرد و موجب شد ابهت پوشالی دو ابرقدرت شرق و غرب در هم شکسته شود. هفته دفاع مقدس برگ زرینی است در تاریخ درخشان مردم غیور ایران که با رشادت، ایثار و از خود گذشتگی و هدیه بهترین سرمایه های انسانی، آن را رقم زدند و این قطعه از تاریخ هرگز فراموش نخواهد شد.

هادی سیاسی خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند: جنگ و دفاع مقدس یک دانشگاه بود که در آن خلاقیت و ایثار و محبت موج می‌زد و به تعبیر شهید سلیمانی دفاع مقدس قطعه‌ای از بهشت بر روی زمین بود.

محمدی وند در خاتمه گفت: این هفته فرصتی بس ارزشمند و مغتنم است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر به خاطرات و حماسه‌های سرداران بی‌ادعا و دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل بپردازند و ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا، از خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم به عمل‌آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار