خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین

دشمن به دنبال تحریف و شبهه افکنی در واقعیات دفاع مقدس است

حجت الاسلام کرمی گفت: دشمنان بسیار شبهه اندازی می کنند تا عملکرد۸سال دفاع مقدس و زحمات مجاهدین حق علیه باطل را زیر سوال ببرند.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۹۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

حجت الاسلام علی کرمی مسول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ئدر گفت و گو با خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه آل الله گفت: فرارسیدن هفته دفاع مقدس که امسال در استانه ۴۰ سالگی آن هستیم را خدمت همه هم سنگران وجان بر کفان نظام تبریک و تهنیت عرض میکنم.

وی افزود: گذشت ایام همچون مرور دفتر خاطراتی است که می بایست با دیدن صفحات تلخ و شیرین آن باعث عبرت ما گردد و از نکات مهم آن درس بگیریم و این موضوع در دفترچه خاطرات ۸ ساله دفاع مقدس رونق بیشتری دارد.


این مسوول در ادامه گفت: آنچه که در جنگ ۸ ساله باعث تبلور پیروزی و ایستادگی ملت ایران بود اصل باور جنگ بود لذا همه اقشار ملت پای کار بودند ولی گویا امروزی هنوز مردم به باور اینکه ما در جنگ قرار داریم نیستند بله مسلم این است که ما در میدان جنگ هستیم گرچه مدل آن عوض شده( مثل جنگ سیاسی،اقتصادی،جنگ نرم)

حجت الاسلام کرمی تبیین کرد: نکته دوم اینکه بایستی ما مراقبت کنیم از تحریف های دفاع مقدس و اینکه دشمنان بسیار شبهه اندازی می کنند که اولا عملکرد ۸ ساله و زحمات مجاهدین حق علیه باطل را زیر سوال ببرند و ثانیا نظام را بر سر دوراهی مقاومت و یا سازش قرار دهند و ملت را به پرتگاه اشتباهات پیشینیان قبل از انقلاب سوق دهند.

مسول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان گفت:نکته سوم و آخر اینکه یادمان نرود که دفاع ما اگر به دفاع مقدس نامگذاری شد دلیل آن فقط یک نکته اساسی بوده و آن اینکه چون دفاع ما دفاع مشروع بوده و این مسئله جای تامل دارد.

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار