انتقال فرهنگ شهدا به آحاد مختلف جامعه و نسل جوان، انقلاب را در بخش های مختلف بیمه می کند

نخستین جلسه دبیرخانه کنگره شهدای 8 سال دفاع مقدس استان زنجان با حضور اعضای آن در محل سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۸۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ نخستین جلسه دبیرخانه کنگره شهدای 8 سال دفاع مقدس استان زنجان با حضور اعضای آن در محل سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

 

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این جلسه با بیان این که کنگره شهدا در استان‌های مختلف برگزار شده و برنامه ریزی آن برای استان زنجان آغاز شده است، اظهار کرد: برگزاری باشکوه این کنگره در استان مورد تاکید بوده و امید است با همکاری همه دستگاه ها و ارگان های ذیربط به خوبی برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و الگوهای آن به جامعه از جمله اهداف این کنگره است، گفت: همچنین توسعه فرهنگ ایثارگری، مصون سازی جامعه در مقابل جنگ فرهنگی و جنگ نرم و زنده نگه داشتن یاد شهدا و الگوی رفتاری و عملی آنها و سبک زندگی شهدا از جمله اهداف این کنگره می‌باشد.

 

طهماسبی با بیان اینکه شهدا با ایثارگری و جانفشانی، خون خود را تقدیم انقلاب کردند، بر لزوم انتقال این فرهنگ با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ...به نسل جوان و همچنین آحاد مختلف جامعه تاکید کرد.

 

در ادامه این جلسه علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه اتاق بازرگانی در موضوعات اجتماعی حضور فعالی دارد و در راستای رسالت های اجتماعی خود در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارد، اظهار کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا و همچنین کمک‌های مومنانه، اتاق بازرگانی زنجان پای کار بود و آنچه که در توان خود و فعالان اقتصادی بود، صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به افتتاح خانه هلال احمر اتاق بازرگانی زنجان در راستای رسالت های اجتماعی اتاق، تصریح کرد: خانه هلال احمر اتاق بازرگانی در راستای لزوم ارائه آموزش های لازم به واحدهای تولیدی و آموزش به اعضای اتاق بازرگانی زنجان راه اندازی شده تا در مواقع بحران به وظایف خود عمل کرده و آموزش‌های لازم را دیده باشند.

 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه شهدا جانفشانی کرده و خون خود را نثار انقلاب اسلامی ایران کردند، گفت: اتاق بازرگانی زنجان آمادگی دارد تا در کنگره ۳۵۳۶ شهید استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس در همه حوزه ها با این کنگره همکاری داشته باشد.

 

یگانه فرد با تاکید بر اینکه شهدا خود را فدا کردند و ما که مانده ایم باید وظیفه خود را به خوبی ادا کنیم، افزود: فرهنگ شهدا باید به نسل جوان که مورد تاکید رهبری نیز قرار دارد، انتقال پیدا کند، چرا که این فرهنگ انقلاب اسلامی ایران را در همه حوزه‌ها بیمه خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در بخش‌های مختلف از جمله بخش‌های فرهنگی و سخت افزاری، نرم افزای و ...، همه امکانات اتاق در اختیار کنگره شهدای استان است، گفت: وصیتنامه شهدا خود یک دریا است که انتقال آن به نسل جوان می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار