در چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس:

همایش فرماندهان بسیج ادارات کل حوزه شهید رجایی(ره) در استان مرکزی

به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش فرماندهان بسیج ادارات کل با حضور جناب سرهنگ مهجوری ومدیریت شعب بانک مسکن جناب آقای جعفری ،باخاطره گویی جانباز والامقام سید علی اکبر ابراهیمی در سالن اجتماعات بانک مسکن برگزار شد .
کد خبر: ۹۲۷۹۶۷۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش فرماندهان بسیج ادارات کل با حضور جناب سرهنگ مهجوری ومدیریت شعب بانک مسکن جناب آقای جعفری ،باخاطره گویی جانباز والامقام سید علی اکبر ابراهیمی در سالن اجتماعات بانک مسکن برگزار شد .

حاج علی‌اکبر ابراهیمی جانباز سرافراز ۷۰ درصد دفاع مقدس در این نشست به بیان خاطراتی از خودپرداخت و گفت: تاکنون ۷۱ بار در ایران و خارج از کشور تحت عمل جراحی قرار گرفته ام، در بیمارستانی در آلمان پزشکان و پرستاران ما را متهم به جنگ طلبی و شروع جنگ می‌کردند اما روزی که ترکش بال یک خمپاره که روی آن ساخت آلمان حک‌شده بود از پای من خارج کردند دیگر حرفی برای گفتن نداشتند.

ابراهیمی ادامه داد: آلمانی‌ها به ما می‌گفتند مصدومین شیمیایی شما درمان نمی‌شود چون خوب می‌دانستند که این همان سلاحی است که خودشان ساخته‌اند و در اختیار صدام قرار داده‌اند.

این جانباز سرافراز با تأکید بر اینکه باید همواره پشت سر ولایت ایستاد خاطرنشان کرد: نباید از ولایت جلوتر رفت و یا عقب ماند، ما به‌دلخواه خودمان برای دفاع از وطن و ولایت به جبهه رفتیم؛ روزی که در بیمارستان خبر پذیرش قطعنامه را شنیدم بی‌اختیار گریه کردم اما ما گوش‌به‌فرمان امام بودیم و آن روز وقتی امام به پایان جنگ رضایت داد ما هم اطاعت کردیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار