آیین غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام بهاباد توسط اعضای شورای بسیج رسانه

اعضای شورای بسیج رسانه شهرستان بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در مزار شهدا‌ی گمنام این شهرستان با شهدا و آرمان ها‌ی امام راحل وانقلاب تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۹۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ مسئول دفتر بسیج رسانه بهاباد صبح روز پنج شنبه در این آئین پاسداری از خون شهیدان را از وظایف خبرنگاران دانست و گفت: اصحاب رسانه بهاباد با رعایت انصاف و صداقت در کار خود، از خون شهدا پاسبانی کرده و به رسالت خود عمل کنند.
حمیدرضا اخوان بهابادی با بیان اینکه این برنامه در جهت معنویت افزایی بین اصحاب رسانه برگزار شده، گفت: این آیین جهت ادای دین به مقام شامخ شهدا و به ویژه شهدای گمنام که بی‌ادعا جان خود را در راه حفظ اسلام و تمامیت ارضی کشور فدا کردند، برگزار شده است.
وی بابیان اینکه امروز امنیت و آسایش خودرا مدیون خون شهدای سرافراز میدانیم افزود: اصحاب رسانه به واسطه قلمی که دارند باید پیرو راه شهدا باشند و باید از قطره قطره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم دفاع کنند و ادامه دهنده راه پرنور و پرفیض شهدا باشند.
اخوان بهابادی درادامه یاد آورشد: همه ما و فرزندان فردای ایران به طور حتم به اقدامات شجاعانه شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار می‌کنیم و امیدواریم با انجام وظایف خود و خدمت بی‌منت به مردم، روز قیامت در پیشگاه شهدا سرافراز باشیم.
مسئول دفتر بسیج رسانه بهاباد بابیان اینکه جوانان ایران رویش‌های انقلاب هستند و جوانان با تبعیت از مقام معظم رهبری، حرمت شهدا را پاس داشته و راه آن‌ها را ادامه می‌دهند افزود: فرهنگ شهادت به عنوان یک فرهنگ غنی و ادامه دهنده راهی است که شهدا ترسیم کرده‌اند، نسل جدید و جوانان را باید از این فرهنگ آگاه کنیم، زیرا ما مدیون خون شهدا بوده و وظیفه ماست که ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.
پس از قرائت زیارت عاشورا اعضای بسیج رسانه شهرستان بهاباد با نثار شاخه گل قبور شهدای گمنام را غبارروبی و عطرافشانی کردند.
شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس ۱۵۸ شهید دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی نموده است همچنین سه شهید گمنام نیز دراینن شهرستان دفن شده اند.
انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار