خبرهای داغ:
فرماندار آبیک

دفاع مقدس، با حضور مردم ماندگار شد

احمدپور گفت: به دلیل اینکه انقلاب ما واقعاً از بطن مردم شکل گرفته بود در دفاع مقدس نیز مردم به حمایت از کشور و انقلاب برخاستند و تشکیلات کشور در جنگ منسجم شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۳۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، شهرام احمد پور فرماندار شهرستان آبیک در گلباران مزار شهدای شهر آبیک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: قبل از انقلاب قراردادی در خصوص استفاده از اروند رود که به عنوان قرارداد الجزایر معروف شد با رژیم عراق بسته شد که بعد از انقلاب رژیم بعث عراق این قرارداد را نقض و پاره کرد که البته جنبه بین المللی داشت و به صورت علنی و رسمی جنگ را علیه ایران اعلام کرد.

وی افزود: در آن زمان کشور ما در آمادگی دفاعی بود و نیروهای مسلح یکپارچه ای نداشتیم. از طرفی موج تهدیدات گروهک های ضد انقلاب شرایط سختی را رقم زده بود که ما فقط موضوعات داخلی خودمان را حل کنیم که نه تنها زمان فرصت نداد موضوعات داخلی را حل کنیم بلکه در گیر جنگ خارجی نیز شدیم.

فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: نگاه کشور با نگاه نه شرقی و نه غربی بود. در صورتی که قبل از انقلاب اسلامی ایران یکی از مستعمره های مهم و بزرگ آمریکا بود و ژاندارمی منطقه به عنوان سروری منطقه نبود بلکه به عنوان نوکری آمریکا بود و وقتی انقلاب به پیروزی رسید امریکا منافع خود را از دست داده می‌دید لذا با حمایت از صدام به کشور ما حمله کرد.

احمدپور متذکر شد: به دلیل اینکه انقلاب ما واقعاً از متن مردم شکل گرفته بود در دفاع مقدس نیز مردم به حمایت از کشور و انقلاب برخاستند و تشکیلات کشور در جنگ منسجم شد.

وی گفت: کشور ما ۴۲ سال در حال مبارزه با تحریم است و کدام کشور در جهان وجود دارد که بتواند ۴۲ سال در تحریم باشد و دوام بیاورد. اما انقلاب ما نه تنها شکست نخورد بلکه کشور ما در طول این ۴۲ سال پیشرفت شگفت انگیزی کرده بود که اکنون قدرت بلامنازع در خاورمیانه می باشد.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها