فرمانده سپاه بهشهر:

ایثار رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

فرمانده سپاه بهشهر اقتدار و عزت امروز ایران را مرهون دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، شهدا و جانبازان دانست و افزود:  باید این مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌ها را برای نسل جوان تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۸۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان بهشهر، سرهنگ پاسدار حسن پورقربان در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت که در هفته دفاع مقدس در دبیرستان پسرانه شاهد متوسطه اول برگزار شد،گفت: کشور در طول تاریخ مورد هجمه دشمن و خسارت‌ های ناشی از آن قرار گرفته، اما در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس کوچک ترین خدشه ای به اعتبار کشور به لطف خدای مهربان و به همت بزرگ مردان وارد نشد.

پورقربان اقتدار و عزت امروز ایران را مرهون دلاورمردی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، شهدا و جانبازان دانست و افزود:  باید این مجاهدت ها و از خود گذشتگی ها را برای نسل جوان تبیین کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های ما، تربیت نسلی فداکار، ایثارگر و شهادت طلب است و همه باید نسلی را تربیت کنیم که ادامه دهنده راه شهدا باشند.

پورقربان در پایان تصریح کرد: دانش آموزان می توانند با درس خواندن و رسيدن به درجات عالی علمی به وصيت شهدا عمل کرده و همواره شهدا را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار