نشست مربیان صالحین حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

به مناسبت هفته دفاع مقدس حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی نشست توجیهی درباره زنده نگه داشتن هفته دفاع مقدس با سخنرانی سرمربی حلقه‌های صالحین در سالن اجتماعات حوزه علمیه معصومیه برگزار کرد.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۷۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سرمربی حلقه‌های صالحین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: تمام کسانی که شهید شدند برنامه خودسازی و تقوا داشتند که به این مقام ولا نائل شدند. برای رسیدن به بصیرت بایستی این دومقوله به علاوه احترام به شعائر الهی و امام زاده‌ها حفظ شود.
وی افزود: ما برای این که بتوانیم یک عملکرد نسبتا خوبی را در بسیج داشته باشیم باید مناسبت‌ها را بدانیم و برای هرکدام برنامه داشته باشیم. حال که در هفته دفاع مقدس هستیم باید آن را از زوایای مختلف بررسی کنیم و برای نسل جوان آن را تبیین کنیم.
این هادی سیاسی تصریح کرد: باید در هفته دفاع مقدس نقش بی بدیل امام خمینی (ره) را در جنگ تحمیلی و تاثیر ایشان در پیروزی جنگ را شرح دهیم و هم چنین نقش مقام معظم رهبری را در این دوره شرح دهیم به طور مثال در دوران کرونا ایشان نقش بسیار مهمی در آرامش روانی مردم و جامعه داشتند.
وی در آخر گفت: نباید از تحریم‌های دشمن ناراحت باشیم چرا که همین مردم ما بودند که با دست خالی ۸ سال جانانه در برابر عراق که از سوی کشور‌های مختلفی حمایت می‌شد مقاومت کردند. برای این که در این راه پایدار بمانیم و جوانان را در این راه ثابت قدم بداریم باید برویم و وصیت نامه‌ی شهدا را مطالعه کنیم، چون وصیت نامه شهدا روح دارد سفارش‌هایی در آن شده که انگار برای این نسل است. شهدا همواره باماهستند.
ارسال نظرات