اتحاد و همدلی اسباب گره زدن فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید را فراهم می‌کند

استاندار البرز گفت: سایه شوم جنگ تحمیلی افراد ارزشمندی را از ما گرفت ولی اقتدار و پایمردی جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد. امید است با اتحاد و انسجام مجموعه البرز بتوانیم اسباب گره زدن فرهنگ آن دوران با نسل جدید باشیم.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۳۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عزیزاله شهبازی، استانداری البرز،  در مراسم افتتاح فاز اول باغ موزه دفاع مقدس البرز که همزمان با 8 استان کشور با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس یادآور و احیا کننده واژه‌های ناب شهادت، شهامت، شجاعت، ایثارگری، مردانگی و سلسله مراتب فرماندهی و ولایت پذیری است.

وی ادامه داد: در چهل سالگی دوران مقاومت ملت ایران هستیم و خرسندیم که در استان به خواست مردم البرز باغ موزه دفاع مقدس جهت تداعی فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های آینده راه اندازی شد.

شهبازی گفت: البرز در مسیر ارتباطی 14 استان کشور است و این باغ موزه جانمایی بسیار خوبی دارد و مردم ایران اسلامی می‌توانند از آن بهره مند شوند.

وی افزود: فاز اول این پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت و در این فاز 10 میلیارد تومان اعتبار صرف شده و مرکز اسناد و داده های دوران دفاع مقدس است. 

استاندار البرز اضافه کرد: در دانشگاه‌های مهم جهان برای انعکاس و اطلاع رسانی از اهداف و دستاوردهای  وقایع مهم، هزینه‌های بزرگی صرف می‌کنند و در ایران اسلامی مهمترین رویداد اخیر، جنگ تحمیلی بود.

وی گفت: سایه شوم جنگ تحمیلی افراد ارزشمندی را از ما گرفت ولی اقتدار و پایمردی جمهوری اسلامی ایران  ماندگار شد. 

شهبازی افزود: امید است با اتحاد و انسجام مجموعه البرز بتوانیم اسباب گره زدن فرهنگ آن دوران با نسل جدید باشیم.

وی گفت: دوران دفاه مقدس، مهمترین حادثه قرن در ایران اسلامی بود و بر این باور هستیم با بسیج امکانات نسبت به بهره برداری از فازهای 2 و 3 و 4 اقدام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار