خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

امروز عرصه دفاع مقدس، عرصه فرهنگ است

حجت الاسلام معبودی گفت: امروز عرصه دفاع مقدس عرصه فرهنگی است و همه ما وظیفه داریم با تمام توان برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا شرمنده شهدایی که پای رشد انقلاب خون خود را تقدیم کرده اند نباشیم.
کد خبر: ۹۲۷۸۴۷۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین با حضور در مدرسه حوزه علمیه خواهران قروین به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز عرصه دفاع مقدس عرصه فرهنگی است و همه ما وظیفه داریم با تمام توان برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا شرمنده شهدایی که پای رشد انقلاب خون خود را تقدیم کرده اند نباشیم.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) عنوان کرد: ما قصد جنگ با هیچ کشوری نداشته و نداریم ولی صدام از فرصت (به خیال خود) که انقلاب اسلامی مشغول چینش ساختارهای نظام بود و ساز و کار مستحکمی وجود نداشت قصد حمله به ایران اسلامی را نمود.

وی افزود: راه تسلیم با شاُن ملت ایران سازگاری ندارد و ضمن اینکه دین ما این اجازه را به ما نمی دهد و عقل و شان و مقام ملت ایران هم تسلیم را نمی پذیرفت و بنابراین راه دفاع را پیش گرفت و پای کار آمدند و هشت سال جنگ تحمیل شده را دفاع کردیم و این امر مقدس است.


این مسوول تصریح کرد: رسانه های معاند می گویند نباید در جنگ دفاع می کردیم و این به این معناست که اشخاصی به خانه شما هجوم بیاورند و همه چیز را به آتش بکشد و شما بخواهید دفاع کنید و کسانی بیایند بگویند چرا دفاع کردید؟ آیا این با منطق انسانی سازگار است؟

حجت الاسلام معبودیدر خاتمه یادآور شد: از زمان پادشان گذشته ایران هر دولتی در جنگ های خاک کشور را از دست داده اند اما در جنگ تحمیلی هشت سال تمام دنیا دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را از پا درآورند اما مقاومت و دفاع ملت ایران در طول تاریخ مثال زدنی است.

 

1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار