تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت شهرستان فیروزکوه

همزمان با تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور، آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت شهرستان فیروزکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۲۰۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲

به گزارش سرویس سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامعلی درویش متولی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان فیروزکوه در این مراسم گفت: شهداء عزیزترین داشته های خود را که جانشان بود  در طبق اخلاص گذاشتند و از مملکت , نظام اسلامی و ولایت به بهترین نحو دفاع کردند.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از دفاع مقدس داریم،افزود: حضور حداکثری رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل ,در پاسخ به ندای بنیان گذار نظام مقدس اسلامی،امام راحل(ره)صورت پذیرفت درویش متولی اظهار داشت: گروه های مقاومتی که اکنون فعال هستند بر گرفته از تفکر و فرهنگ عاشورایی است و پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف  را مدیون ایثار و از خود گذشتگی  شهداء و بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام شهداء هستیم.

 درویش متولی در ادامه گفت:   با رهبری حکیمانه حضرت امام راحل (ره)و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی، توطئه های مختلف دشمنان، جنگ سخت هشت ساله دفاع مقدس، جنگ نرم و هجمه های فرهنگی را پشت سر گذاشتیم و در همه این عرصه ها موفق و پیروز  میدان بودیم.

وی ادامه داد: دفاع مقدس  به ما آموخت که روی پای خود بایستیم به این خودباوری و اعتماد به نفس برسیم که در مقابل جهان کفر ایستادگی کنیم، اکنون پاداش این مقاومت را می بینیم و لمس می کنیم.

وی گفت:ما موظیم در همه ی صحنه ها به بهترین نحو روحیه ی ایثار ومقاومت را به رخ دشمنان بکشیم در طول ۴۱ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی در  مقابل همه ی کفر ایستادگی کردیم و این روحیه   مقاوت است که می تواند ما را به پیروزی برساند.

ارسال نظرات