رییس بسیج جامعه پزشکی:

جامعه پزشکی کشور نشان دادند که مرد میدان اند

بسیج جامعه پزشکی همگام با سیاست های وزارت بهداشت است و با روحیه جهادی تلاش دارد که قدم های محکمی برای خدمت به مردم در عرصه سلامت بردارد
کد خبر: ۹۲۷۷۹۹۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

 

 جامعه پزشکی کشور نشان دادند که مرد میدان اند

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سردار سپهر جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، دکتر محمدصادقی رییس بسیج جامعه پزشکی در این نشست با اشاره به اینکه در جامعه پزشکی کشور گروهی از بزرگ ترین خدمتگزاران را داریم که خدمات خود را به خوبی ایفا می کنند، گفت: جامعه پزشکی همیشه پیشتاز بوده و در مبارزه با کرونا هم نشان دادند که مرد میدان اند و با تمام وجود برای خدمت به مردم ونظام آماده اند.

وی ادامه داد: جامعه پزشکی کشور بیشترین شهید عرصه سلامت را داشته و با روحیه بسیجی در صحنه بوده اند.

دکتر محمدصادقی به طرح چهلمین سال دفاع مقدس و 40 هزار بیمار اشاره کرد و افزود: این طرح با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی شروع شده و تا به حال همکاری خوبی در استان ها داشته ایم که بر اساس این طرح در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و سیستان و بلوچستان خدمات پزشکی به بیماران محروم داده می شود.

وی طرح مذکور را حاصل همکاری با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این طرح، بیماران در مناطق محروم، خدمات پزشکی، چشم پزشکی و دندانپزشکی را دریافت می کنند.

رییس بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی همگام با سیاست های وزارت بهداشت است و با روحیه جهادی تلاش دارد که قدم های محکمی برای خدمت به مردم در عرصه سلامت بردارد و انتظار داریم نظرات اعضای بسیج جامعه پزشکی به عنوان خادمان عرصه سلامت مورد توجه باشد.

گفتنی است در این نشست اعضای هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی، نظرات و انتقادات خود را با وزیر بهداشت در میان گذاشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار