خبرهای داغ:

دفاع مقدس،اوج تجلی حماسه، ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس در بیانیه ای تاکید کرد: ٣١ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس اوج تجلی حماسه، وحدت، ایثار و از خودگذشتگی ملت بزرگ ایران اسلامی و تداعی کننده دلاوری و سلحشوری اقشار مختلف جامعه است.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۶۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
دفاع مقدس،اوج تجلی حماسه، ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است.​​به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر خانی نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی و رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

همانا جهاد دری از در‌های بهشت است که خداوند آن در را به روی دوستان خاص خود گشوده است (نهج البلاغه، خطبه ٢٧)
٣١ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس اوج تجلی حماسه، وحدت، ایثار و از خودگذشتگی ملت بزرگ ایران اسلامی و تداعی کننده دلاوری و سلحشوری مردان و زنانی است که برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) جانفشانی کرده و استقلال و آزادگی را برای نسل‌های آینده این سرزمین به ارمغان آوردند.
انقلاب اسلامی ایران به برکت این فرهنگ ایثار و شهادت و با تاسی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، جلوه‌ها و آموزه‌های متعالی حسینی را برای نسل‌های آینده به ارمغان گذاشته؛ و امروز خود به الگویی ماندگار برای آزادیخواهان و حق‌طلبان منطقه و جهان تبدیل شده است.
زیباترین فصل این فرهنگ عاشورائی، خالقان این حماسه عظیم اند؛ شهیدان، جانبازان و خانواده‌های معظم ایشان که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود. قهرمانانی که صبح روشن پیروزی را برای مردم خوب ایران عزیز به ارمغان آوردند.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بویژه شهدای والامقام شهرستان‌های شاهرود و میامی و همرزمان شهیدم، رشادت‌ها و مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز را قدر می‌نهم و از درگاه ایزد منان توفیق خدمت به این عزیزان را که بحق صاحبان اصلی انقلاب هستند، خواستارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار